Η κορυφαία διοργάνωση της παγκόσμιας ομοσπονδίας του αθλήματος ξεπέρασε το ένα εκατομμύριο ακόλουθους στα κανάλια της στα social media.
To World Tour της PSA σημείωσε αύξηση 11% συγκριτικά με την ίδια εποχή πέρυσι με τους θεατές να απολαμβάνουν περισσότερα από 140 εκατομμύρια λεπτά οπτικού υλικού. Το σκουός, το οποίο παίζεται από 20 εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, διεκδικεί την παρουσία του στο πρόγραμμα των Ολυμπιακών Αγώνων μαζί με το μηχανοκίνητο αθλητισμό, το κρίκετ, το καράτε, το μπέιζμπολ-σόφτμπολ, το λακρός, το breaking, το κικ μπόξινγκ και το flag football.
Το Facebook αποτελεί τη δημοφιλέστερη πλατφόρμα του PSA World Tour με 597.510 ακόλουθους ενώ το υπόλοιπο μερίδιο έχουν Twitter (38.870), Instagram (118.127), TikTok (72.600) και YouTube (177.000).