Η Ρουμάνα Σοράνα Κιρστέα επικρίνει την επιρροή του μάρκετινγκ στο τένις καθώς δήλωσε ότι η Adidas της είπε πως είναι καλύτερο να είσαι όμορφη και στην πρώτη εικοσάδα του κόσμου παρά άσχημη και στο νούμερο ένα.
Η Κιρστέα, η οποία βρίσκεται στην 38η θέση της παγκόσμιας κατάταξης, χρησιμοποίησε την εμπειρία της από τη γερμανική εταιρεία αθλητικού εξοπλισμού δίνοντας ένα παράδειγμα για το πως το μάρκετινγκ μπορεί να είναι σημαντικότερο από τις επιδόσεις στο γυναικείο τένις. «Θυμάμαι όταν υπέγραψα συμβόλαιο με την Adidas. Διαρκώς και πιστεύοντας ότι με θεωρούν όμορφη για αθλήτρια, μου είπαν, είναι καλύτερο να είσαι όμορφη και στην πρώτη εικοσάδα παρά άσχημη και νούμερο 1. Αν είσαι στην πρώτη εικοσάδα σε βλέπουν παντού, είσαι εκεί 24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα, κάθε εβδομάδα, σε κάθε τουρνουά. Τότε είναι που καταλαβαίνεις ότι έχουν τα κριτήριά τους και έχουν να κάνουν με το μάρκετινγκ. Για παράδειγμα, οι καλύτερα πληρωμένες είναι οι Αμερικανίδες, οι Κινέζες και οι Γιαπωνέζες».
Η ίδια συνέχισε λέγοντας: «Στην Ιαπωνία η καλύτερα πληρωμένη παίκτρια είναι η Ναόμι Οσάκα, από όλα τα αθλήματα τα τελευταία χρόνια. Είναι η αγορά. Η Μεγάλη Βρετανία πουλάει όπως και η Ισπανία. Η ανατολική Ευρώπη δεν πουλάει. Δεν είναι το ίδιο και εξαρτάται από εσένα και την προσωπικότητά του, το πως εμπνέεις τον κόσμο και τον τρόπο που παρουσιάζεσαι».
Η 32χρονη τενίστρια έφτασε μέχρι το Νο. 21 στην παγκόσμια κατάταξη τον Αύγουστο του 2013. Η καλύτερή της παρουσία σε Γκραν Σλαμ ήταν στα προημιτελικά του γαλλικού όπεν το 2009 ενώ πέρυσι νίκησε στην Κωνσταντινούπολη φτάνοντας τους δύο τίτλους καριέρας και τον πρώτο από το 20089. Χορηγός της ήταν η Adidas από το 2006 έως το 2016 ενώ από τότε χρησιμοποιεί τον εξοπλισμό της New Balance.