Ο ποδηλατικός γύρος Ιταλίας του 2023 θα αρχίσει με ένα θεαματικό ετάπ χρονομέτρησης 18,4 χιλιομέτρων κατά μήκος της ακτογραμμής του Αμπρούτσο και θα ολοκληρωθεί στους ιστορικούς δρόμους της Ρώμης.
Η έκδοση της επόμενης χρονιάς θα περιλαμβάνει 70,6 χιλιόμετρα χρονομέτρησης και επτά ορεινούς τερματισμούς με την τελευταία εβδομάδα να δείχνει ως η πιο σκληρή με τους αθλητές να περνούν από τους Δολομίτες και τις Ιουλιανές Άλπεις. Ο φετινός αγώνας είχε μόλις 26,2 χιλιόμετρα χρονομέτρησης με ένα ετάπ στην εκκίνηση, στη Βουδαπέστη, με το άλλο να είναι το τελευταίο γύρω από τη Βερόνα.
Η 106η έκδοση θα έχει μήκος 3.448 χιλιομέτρων με τρία ετάπ χρονομέτρησης, με ένα επίπεδο 33,6 χιλιομέτρων στην Εμίλια Ρομάνια κοντά στα μισά του αγώνα και ένα τελευταίο 18,6 χιλιομέτρων στα ορεινά από το Ταρβίζιο έως το Μόντε Λουσάρι στο 20ο ετάπ. Τελευταία φορά που το Giro είχε περισσότερα από 70 χιλιόμετρα χρονομέτρησης ήταν το 2013 και η διαδρομή σίγουρα θα αποτελέσει πειρασμό για ποδηλάτες όπως ο Ρέμκο Έβενπουλ, ο Πρίμοζ Ρόγκλιτς και ο Γκέρεντ Τόμας.
Στον αντίποδα, ο αγώνας του 2023 περιλαμβάνει και 51.300 μέτρα υψομετρικών με ορεινούς τερματισμούς σε Κάμπο Ιμπερατόρε, Κραν Μοντανά (Ελβετία), Μόντε Μποντόνε, το σχετικά άγνωστο Βαλ ντι Ζόλντο και το Τρε Τσίμε ντι Λαβαρέντο. Το ετάπ στην Ελβετία φτάνει σε υψόμετρο 2.469 μέτρων και το Κόλε ντελ Γραν Σαν Μπερνάρντο ενώ το Τρε Τσίμε ντι Λαβαρέδο ολοκληρώνεται σε υψόμετρο 2.304 μέτρων και καθώς θα είναι στα τέλη Μαϊου είναι πιθανό να έχει χιόνι.
Ο αγώνας θα αρχίσει το Σάββατο 6 Μαϊου και θα ολοκληρωθεί την Κυριακή 28 Μαϊου με την επιχειρηματικότητα να επικρατεί του περιβάλλοντος καθώς η αρχική συμφωνία με το Τριέστε για τον τερματισμό του αγώνα αντικαταστάθηκε από την πρωτεύουσα Ρώμη και αυτό σημαίνει ότι το καραβάνι του Τζίρο θα πρέπει να μετακινηθεί οδικώς, σιδηροδρομικώς και αεροπορικώς για μία απόσταση 750 χιλιομέτρων ώστε να φτάσει στο τελευταίο χρονικά ετάπ.