Οι Argolis Classic Car Club / AC3, Regularity Master και o ΔΗΜΟΣ ΣΠΑΡΤΗΣ συνδιοργάνωσαν το Regularity Rally «3ο Moreas Winter Trial».
Το Moreas Winter Trial, έχει πλέον καθιερωθεί στο μελλοντικό πρόγραμμα των πληρωμάτων που έλαβαν μέρος και δήλωσαν ενθουσιασμένα μετά από διαδρομή 480 χλμ. ΕΔΑ 200 χλμ. και 145 χρονομετρήσεις, οι οποίες ανέβαιναν στο διαδίκτυο ενημερώνοντας τα πληρώματα για τον ρυθμό τους.
Μία διαδρομή που πέρασε από 20 περίπου χωριά και αμέτρητους οικισμούς του Δήμου Σπάρτης δίνοντας ζωντάνια, όπως ζωντανό προσπαθούμε να κρατήσουμε το ιστορικό αυτοκίνητο και μέσω αυτών των εκδηλώσεων.
Από τα 43 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή, 40 κατάφεραν να εκκινήσουν κάτω από την αψίδα του AC3 στη ΒΥΤΙΝΑ το Σάββατο 17/02/2024 με καλό καιρό, και ακολούθησαν την διαδρομή Αλωνίσταινα, Τρίπολη, Μάναρης, Βλαχοκερασιά, Πολύδροσο, Καλλιθέα, όπου τα πληρώματα της κατηγορίας classic κατευθύνθηκαν προς Σπάρτη, για τερματισμό της 1ης ημέρας. Τα πληρώματα των κατηγοριών Regularity & Touring Sport συνέχισαν σε πιο αγωνιστικό ρυθμό προς την εκπληκτικής ομορφιάς και απαιτητικής οδήγησης διαδρομή, Ζάρακα,Χάρακα, Κυπαρίσσι, Φωκιανό, Λεωνίδιο για ανασυγκρότηση και ξεκούραση 80 λεπτών. Στις 18:20 άναψαν οι προβολείς για την νυχτερινή ειδική διαδρομή « 11 ΚΟΣΜΑΣ» που είχε ξεχωριστή αθλοθέτηση για την κατηγορία Touring Sport. Στο ομώνυμο χωριό ΚΟΣΜΑΣ τα πληρώματα παρέδωσαν το καρνέ διαδρομής και συνέχισαν ελεύθερα χωρίς πίεση χρόνου, προς Σπάρτη –Μυστρά.
Στην κατηγορία Regularity πέντε πληρώματα με διαφορές έως 35 βαθμούς ποινής μεταξύ τους, είχαν ξεχωρίσει και έδειχναν ικανά για τις τρεις θέσεις του βάθρου, ενώ στην κατηγορία Touring Sport 8 πληρώματα έδιναν μάχη για τις 6 πρώτες θέσεις! Στην κατηγορία Classic είχε ξεχωρίσει ο νικητής αλλά όχι ο 2ος και 3ος που θα ξεκαθάριζαν την επόμενη ημέρα.
Με βαθμολογικό ενδιαφέρον εκκίνησε η 2η ημέρα, από το εμβληματικό Άγαλμα Λεωνίδα, και τα πληρώματα εξορμούν εκτελώντας 7 ΕΔΑ για την τελική έκβαση της νίκης , σε ορεινές διαδρομές του χιονισμένου Ταϋγέτου. Οι νικητές της τελευταίας ΕΔΑ (ανάβαση) ΑΝΑΒΡΥΤΗΣ, Χατζηκωνσταντίνου Χρίστος – Δημακαρέας Μανώλης με το VW Golf GTi του 1985 ήταν και οι νικητές και του αγώνα, αντέχοντας στην αντεπίθεση της 2ης ημέρας του πληρώματος Γεωργοσόπουλος Άρης- Κοντοπός Νίκος με CITROEN AX του 1989 που ανέβηκαν από 5οι στο 2ο σκαλί του βάθρου, ακολουθούμενοι από τους τελικά 3ους Διαμαντόπουλο Χρήστο- Πιπέρο Κωνσταντίνο με VW Golf GTi του 1988, που απώλεσαν την 1η θέση της 1ης ημέρας.
Έντονο συναγωνισμό είχαν στον ξεχωριστό αγώνα, παράλληλο στην ίδια διαδρομή με λιγότερες χρονομετρήσεις, τα πληρώματα κατηγορίας Touring Sport. Πρώτοι ήταν οι Λαγάκης Ιωσήφ – Τσαλίκης Νικήτας με SUBARU Legacy του 1991, δεύτεροι οι Ποριώτης Δημήτρης-Μακρυωνίτης Ιωσήφ με TOYOTA Starlet του 1979 και τρίτοι οι Λαλούσης Ηλίας- Ευσταθίου Νικόλαος με SUBARU Legacy Turbo του 1991.
Στην κατηγορία Classic στο βάθρο ανέβηκαν οι Χόλης Ιωάννης- Νασόπουλος Λεωνίδας με ALFA ROMEO Alfetta του 1976, Παπάζογλου Λυμπέρης –Νικολοπούλου Μαρία με ALFA ROMEO Alfasud του 1977 και Φίλης Στάθης –Φίλης Χάρης με TOYOTA Celica του 1972.
Στα υπό ένταξη ιστορικά αυτοκίνητα, Touring Sport/GT, που έχουν τον δικό τους συναγωνισμό πρώτοι ήταν οι Κανελλόπουλος Γεώργιος- Κριτσίκης Νικόλαος με TOYOTA Celica TS του 2001, δεύτεροι οι Ιωάννου Ιωάννης-Τσουχλαράκης Νικόλαος με PEUGEOT 106 Rallye του 1995 και τρίτοι οι Μάγος Στάθης- Δελαγραμμάτικα Πόπη με FIAT Seicento του1998.
Ο τερματισμός κάτω από την αψίδα του AC3, η παράταξη των αυτοκινήτων πάνω στην κεντρική πλατεία που λειτούργησε ως στατική έκθεση για κατοίκους και επισκέπτες του Δήμου, η άρτια οργάνωση με μέριμνα του Δήμου Σπάρτης και του ΑC3,η απονομή των επάθλων στους νικητές από τον Δήμαρχο, έδωσαν ξεχωριστό χρώμα στην εκδήλωση και αξιοζήλευτη εικόνα που επετεύχθη από όλους τους συντελεστές της.