Οι Martin McCormack-Barney Mitchell ήταν οι νικητές του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις που επέστρεψε στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος.
Η μάχη που αναμενόταν έπειτα από το πρώτο σκέλος, δεν έγινε ποτέ. Το πλήρωμα από τη Βρετανία ανέβασε ρυθμό το Σάββατο και ξέφυγε γρήγορα στην κατάταξη με το Ford Escort RS1800 MKII.
Κερδίζοντας τις 12 από τις 14 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα, οι McCormack-Mitchell πέτυχαν μια δίκαιη νίκη. Ταυτόχρονα έκαναν μια καλή προπόνηση ενόψει της επικείμενης συμμετοχής τους στο Roger Albert Clark. Πρόκειται για τον σημαντικότερο αγώνα Ιστορικών αυτοκινήτων που διεξάγεται στο νησί.
Δεύτεροι τερμάτισαν οι Valter Pierangioli-Sauro Farnocchia με το Ford Sierra RS Cosworth 4×4. Έκαναν δυναμικό ξεκίνημα την Παρασκευή και βρέθηκαν στην πρωτοπορία του αγώνα. Ωστόσο το Σάββατο ένα σπασμένο ημιαξόνιο στην πρωινή Ειδική Διαδρομή, εξανέμισε τις ελπίδες τους για νίκη επί Ελληνικού εδάφους.
Στο τρίτο σκαλί του βάθρου τερμάτισαν οι Ernie και Karen Graham που… καρδιοχτύπησαν την Κυριακή, καθώς είχαν μικροέξοδο με το Ford Escort RS1800 MKII. Οι Βρετανοί που συμμετείχαν για τέταρτη χρονιά στον αγώνα, δήλωσαν ενθουσιασμένοι με τις Ειδικές Διαδρομές!
Το χειροκρότημα των θεατών απέσπασαν οι Oldrich Kovarik jnr-Marek Kapic που οδήγησαν θεαματικά και γρήγορα το Skoda Favorit 136 L, τερματίζοντας τέταρτοι. Το πλήρωμα δεν πτοήθηκε από τον σπασμένο άξονα του τσεχικού αγωνιστικού. Επιδιόρθωσε τη βλάβη και φεύγει από την Ελλάδα με θετικές εντυπώσεις.
Πρώτοι Έλληνες Σταφυλοπάτης-Χατζηρήγας
Πέμπτοι γενικής και πρώτοι μεταξύ των Ελληνικών πληρωμάτων τερμάτισαν οι Μάριος Σταφυλοπάτης-Γιώργος Χατζηρήγας. Έκαναν έναν απροβλημάτιστο αγώνα και κατάφεραν να διατηρήσουν τη θέση τους, αντιστεκόμενοι στην πίεση των Γάλλων αντιπάλων τους. Έχοντας στην κατοχή τους ένα Ford Escort MKII, Σταφυλοπάτης και Χατζηρήγας πέτυχαν την τέταρτή τους νίκη στο φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστορικών. Σε έναν αγώνα, μάλιστα, με αυξημένο συντελεστή 3.
Οι Eric Guignard-David Meffre, αν και ταλαιπωρήθηκαν από μηχανικά προβλήματα κατά τη διάρκεια του τριημέρου, τερμάτισαν έκτοι με το Renault 5 Turbo.
Έβδομοι τερμάτισαν οι Γιώργος Παραδείσης-Πλούταρχος Στεργίου, με Ford Escort MKII. Μόλις στην τελευταία Ειδική Διαδρομή κατάφεραν να ξεπεράσουν το εμπόδιο των εν τέλει όγδοων, Κωνσταντίνου Αργυρίου-Σταμάτη Λάσκου με το Toyota Starlet EP71.
Ένατοι τερμάτισαν οι Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου-Μάνος Σιγάλας με ένα Toyota Starlet EP71 Turbo. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Δημήτρης Αμαξόπουλος-Χαρά Μωραϊτη. Έχοντας στα χέρια τους μία Toyota Corolla, κατάφεραν να βγουν αλώβητοι από τις σκληροτράχηλες, ακροπολικές Ειδικές Διαδρομές του αγώνα.
Τους ακολούθησαν οι Δημήτρης Μελάς-Στάθης Βαρδαξής (Porsche 911), οι οποίοι παρά τη μικρή τους εμπειρία, επέδειξαν ωριμότητα. Πιο πίσω, βρέθηκαν οι Γερμανοί με παραστάσεις από πολλούς αγώνες ράλι στην Ευρώπη, Siegfried και Renate Mayr με Volvo 240.
Είδαν την καρώ σημαία του τερματισμού στην Ελευσίνα οι Βρετανοί Tom Coughtrie-Alex Lee, οδηγώντας ένα δεξιοτίμονο Ford Escort RS1800 MKII. Πίσω τους τερμάτισαν οι Αλέξανδρος Ρουστέμης-Γρηγόρης Ανδριανόπουλος που ξεπέρασαν τα προβλήματα που είχαν με το Ford Sierra RS Cosworth.
Στην επιστροφή τους στα μπάκετ έπειτα από 7 χρόνια απουσίας, οι Γρηγόρης Νιώρας-Κώστας Κακαλής τα πήγαν περίφημα με το Opel Corsa A GSi.