fbpx

F1: Η επιτυχία του Φερστάπεν ρίχνει τους αριθμούς της διοργάνωσης

F1: Η επιτυχία του Φερστάπεν ρίχνει τους αριθμούς της διοργάνωσης

Το παγκόσμιο πρωτάθλημα F1 βλέπει τους αριθμούς της στα social media να βρίσκονται σε ελεύθερη πτώση εξαιτίας της κυριαρχίας της Red Bull.

Το φως της δημοσιότητας είδε μία έρευνα της Buzz Radar η οποία αναλύοντας δεδομένα της τελευταίας δεκαετίας διαπίστωσε την πτώση της F1 στην απήχηση που έχει στα social media.

 Στη μελέτη με τίτλο «Have we reached Peak F1?» η Buzz Radar αναλύει την περίπτωση η F1 να «έπιασε ταβάνι» το 2022 μετά τη δραματική εξέλιξη στη μάχη του τίτλου στα τέλη του 2021. Χρησιμοποιώντας έναν συνδυασμό ανθρώπινης ανάλυσης και τεχνητής νοημοσύνης αποδεικνύεται ότι το πρωτάθλημα δείχνει να χάνει στο ενδιαφέρον του κοινού για πρώτη φορά μετά από καιρό.

Τα δεδομένα μάλιστα δείχνουν ότι οι αναφορές στη F1 μέσω social media παρουσίασαν πτώση 70,2% τους πρώτους 5 μήνες της χρονιάς συγκριτικά με την ίδια χρονική περίοδο του 2022 με τους νέους followers να μειώνονται κατά 46,29% και το social reach να παρουσιάζει επίσης μεγάλη πτώση, της τάξης του 64,10%.

Μεταξύ 2016 και 2022 η F1 αύξησε το επίπεδο συζητήσεων γύρω από το όνομά της κατά 80%, ένα τομέας που μόνο η ινδική Premier League του κρίκετ (+208%) και το Champions League (+112) παρουσίασαν καλύτερους αριθμούς.

Ακολουθήστε το ApexSports.gr στο Google News!Μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

Τελευταία άρθρα Μηχανοκίνητα