Ο παγκόσμιος πρωταθλητής MotoGP, Πέκο Μπανιάια, διαφωνεί με το νέο κανονισμό για την πίεση των ελαστικών.
Πολλές ήταν οι ομάδες την περασμένη σεζόν που βρέθηκαν να αγωνίζονται κάτω από το ελάχιστο όριο πίεσης ελαστικών που έθεσε η Michelin με αποτέλεσμα οι διοργανωτές να εφαρμόζουν φέτος αυστηρότερους κανονισμούς.
Από το Grand Prix Βρετανίας ο κανονισμός τέθηκε επίσημα σε ισχύ με τους αναβάτες να πρέπει να έχουν ελάχιστη πίεση 1,88 bar μπροστά και 1,7 bar πίσω για τουλάχιστον το 50% ενός Grand Prix και 30% για το Sprint Race. Ως αποτέλεσμα οι προσπεράσεις έγιναν δυσκολότερες και οι κινήσεις πιο επιθετικές και αυτή ήταν η αιτία – κατά τους αναβάτες – για τη…βαρετή δράση στο Grand Prix Σαν Μαρίνο.
«Για εμένα ο κανονισμός είναι επικίνδυνος επειδή ρισκάρεις πολύ περισσότερο να έχεις ένα ατύχημα. Όταν είσαι πίσω από έναν αναβάτη κι ενώ θέλεις να κάνεις μία προσπέραση, πρέπει να ρισκάρεις πολύ», είπε ο αναβάτης της Ducati. «Είναι πολύ εύκολο να χάσεις το εμπρός και σε συνθήκες όπως σε έναν αγώνα στην πίστα του Μιζάνο, όπου φρενάρεις πολύ, η πίεση μπροστά μπορεί πραγματικά να είναι στο όριο. Αυτό έχουμε όμως οπότε πρέπει να καταλάβουμε καλύτερα που μπορούμε να βελτιωθούμε σε αυτό».