Τα υβριδικά οχήματα με «πράσινο» καύσιμο θα αποτελέσουν πιθανότητα τη βάση για την κατηγορία Rally1 του WRC από το 2027.
Το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι έκανε την περασμένη χρονιά να εισάγει την υβριδική ισχύ στους κανονισμούς για τα αυτοκίνητα Rally1 μαζί με την πρωτοποριακή απόφαση να υιοθετήσει τα 100% πράσινα καύσιμα της P1 Racing Fuels.
Αναφορικά με το μακροπρόθεσμο μέλλον της διοργάνωσης, από το 2027 και μετά, η FIA εξετάζει μία σειρά επιλογών για να ευθυγραμμιστεί με την αγορά αυτοκινήτων όπως τα πλήρως ηλεκτρικά (EV) οχήματα, αυτά με κίνηση με υδρογόνο και συνθετικά καύσιμα.
«Το επίκεντρο της συζήτησης είναι μετά το 2026 και η υβριδική ισχύς είναι το κύριο θέμα. Η συζήτηση για το 2027 αφορά το ποσοστό της υβριδικής ισχύος. Το ICE θα πέσει 10 ή 20% ή η υβριδική ισχύς θα αυξηθεί κατά 30 ή 50%, δεν νομίζω ότι θα είναι 50-50», είπε ο διευθυντής Road Sport της FIA, Άντριου Γουέιτλι.
«Θα πρέπει να υπάρχει ένα στοιχείο εξηλεκτρισμού στην κορυφαία κατηγορία και να διαφοροποιείται από τη Rally2. Κάναμε κάποια έρευνα για τον πλήρη εξηλεκτρισμό στην τωρινή μορφή του WRC και είναι πολύ δύσκολο αλλά η κατάσταση αλλάζει και εξελίσσεται. Από την πλευρά των κατασκευαστών, ο εξηλεκτρισμός δεν είναι ένα καθοριστικό στοιχείο αλλά κομμάτι του μείγματος».