Έτοιμος για… δύσκολες αποστολές εμφανίστηκε ο Κάλε Ροβάνπερα, λίγο πριν το σήμα της πρώτης εκκίνησης στο ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις. Ο Φινλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής και νικητής του ελληνικού αγώνα το 2021, θα έχει φέτος την αποστολή να ανοίξει τις ειδικές διαδρομές της Παρασκευής, όντας πρωτοπόρος της βαθμολογίας. Παράλληλα, ο οδηγός της Toyota στάθηκε στην καταπόνηση που αναμένεται να δεχθούν τα ελαστικά καθ’ όλη τη διάρκεια του τριημέρου.
“Μπορεί να έχει πολλή ζέστη, αρκετά χαλαρό χώμα και πέτρες και ειδικές με αρκετή άμμο, που είναι συχνά μαλακή. Κυρίως όμως είναι σκληρό τερέν για τα αυτοκίνητα και τα ελαστικά. Σαφώς είναι ένα ράλι που δεν γίνεται να πιέσεις από την αρχή ως το τέλος στο μέγιστο, διότι θα πρέπει να προσέξεις και το αυτοκίνητο. Επιπρόσθετα, οι μεγάλου μήκους ειδικές μπορεί να καταστούν πολύ απαιτητικές για τους οδηγούς και τους συνοδηγούς.
Νομίζω πως έχουμε βελτιώσει το αυτοκίνητο σε αρκετούς τομείς. Υστερούσαμε σε traction και πρόσφυση σε τέτοια ράλι. Φέτος, σε ράλι όπως του Μεξικού ήμασταν περίφημοι, στη Σαρδηνία το ίδιο, οπότε φαίνεται πως το αυτοκίνητο λειτουργεί σε τέτοιες συνθήκες, άρα έχουμε περισσότερη αυτοπεποίθηση πηγαίνοντας στην Ελλάδα. Όταν όμως ανοίγεις τον δρόμο την Παρασκευή δεν απολαμβάνεις τόσο το ράλι. Η Παρασκευή θα είναι μία μακρά και απαιτητική ημέρα, ανοίγοντας τους δρόμους και μετά ελαχιστοποιώντας τις απώλειες στο υπόλοιπο της εβδομάδας. Έτσι είναι όταν ξεκινάς πρώτος”, ανέφερε ο Ροβάνπερα.