Η Pirelli είναι σήμερα ο επίσημος προμηθευτής ελαστικών για όλες τις κατηγορίες του WRC, αφού κέρδισε τον τελευταίο διαγωνισμό της FIA για τα ελαστικά του WRC το 2019 για την προμήθεια ελαστικών από το 2021 έως το 2024. Αυτό περιελάμβανε την τελευταία σεζόν του αυτοκινήτου γενιάς WRC και τις τρεις πρώτες σεζόν με υβριδικούς κανονισμούς Rally1.
Η γαλλική Michelin είχε προηγουμένως προμηθεύσει τις ομάδες του WRC μέχρι το τέλος του 2020 πριν η Pirelli εξασφαλίσει τη δεύτερη θητεία της ως επίσημος προμηθευτής ελαστικών ελέγχου του WRC.
Ο τελευταίος διαγωνισμός ελαστικών της FIA θα καλύψει μια τριετή περίοδο από το 2025 έως το 2027, ενώ το τελευταίο έτος του συμβολαίου συμπίπτει με την αναμενόμενη μετάβαση του WRC σε νέους κανονισμούς.
Οι κατασκευαστές ελαστικών έχουν προθεσμία μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου για να υποβάλουν τις προτάσεις τους, ενώ η FIA αναμένεται να ανακοινώσει τον επιτυχόντα υποψήφιο στις 19 Οκτωβρίου.
Η ενημέρωση της FIA αναφέρει ότι «οι υποψήφιοι πρέπει να είναι σε θέση να αποδείξουν ότι τα προτεινόμενα ελαστικά τους είναι ασφαλή και αξιόπιστα και μπορούν να προσφέρουν ίσες αθλητικές δυνατότητες για όλους τους αγωνιζόμενους σε κάθε σχετική τεχνική κατηγορία στην ποικιλία των συνθηκών που θα συναντηθούν σε έναν αγώνα του WRC».
Οι υποψήφιοι πρέπει να προσκομίσουν τουλάχιστον δύο προδιαγραφές ελαστικών για χώμα και άσφαλτο, ένα ελαστικό για χιόνι με καρφιά και ένα χειμερινό ελαστικό για άσφαλτο, ένα με καρφιά όπου επιτρέπεται και ένα χωρίς καρφιά. Αυτές οι δύο παραλλαγές μπορούν να είναι διαφορετικού τύπου/σύνθεσης.
«Οι προσφέροντες θα πρέπει επίσης να αποδείξουν ότι τα προϊόντα τους έχουν την υψηλότερη δυνατή αντίσταση σε διάτρηση και μπορούν να προσφέρουν υψηλό επίπεδο αθλητικής στρατηγικής ικανότητας που επιτρέπει διάφορες στρατηγικές σύνθεσης», συνεχίζει η οδηγία.
«Θα πρέπει επίσης να υπάρχει σαφής διαφορά μεταξύ βρόχινων και στεγνών ελαστικών και θα πρέπει να είναι εύκολο να δει κανείς αν ένας οδηγός έχει πάρει λάθος ελαστικό και επομένως παίζει με την απόδοση» αναφέρουν οι όροι του διαγωνισμού.