fbpx

Μαρκογιάννης: «Να συνεχίσουμε με τον ίδιο ρυθμό»

Μαρκογιάννης: «Να συνεχίσουμε με τον ίδιο ρυθμό»

Ο Τζώρτζης Μαρκογιάννης μίλησε για την εμπειρία της συμμετοχής στον πρώτο διπλό αγώνα της Formula Eurocup-3 στην πίστα του Zantvoort στην Ολλανδία.

«Το Zandvoort είναι μία πίστα γνωστή για την τεχνική, παραδοσιακή φύση της, που δεν συγχωρεί κανένα οδηγικό λάθος. Επιπρόσθετα, για τις έντονες υψομετρικές διαφορές σε συνδυασμό με τις πολύ απότομες θετικές κλίσεις σε ορισμένες στροφές, οι οποίες δοκιμάζουν τα οδηγικά και σωματικά όρια κάθε οδηγού. Ακόμη, ήρθαμε αντιμέτωποι με πολύ ισχυρούς ανέμους και διαρκώς εναλλασσόμενες καιρικές συνθήκες. Ωστόσο, ξεκινώντας από την 15η θέση, στον πρώτο γύρο ήδη βρέθηκα στην 8η, εκμεταλλευόμενος τις μάχες μεταξύ άλλων μονοθεσίων, και τις βρόχινες συνθήκες» τόνισε ο Μαρκογιάννης.

Και συνέχισε: «Ο ρυθμός μου ήταν αρκετά γρήγορος για την θέση στην οποία βρισκόμουν, παρά τις συνεχείς διακοπές με το αυτοκίνητο ασφαλείας. Η άτυχη στιγμή μου ήρθε μόλις στον τελευταίο γύρο του αγώνα, όπου ένα μπλοκάρισμα των τροχών με έφερε εκτός αγωνιστικής διαδρομής, και παρά το γεγονός ότι επανήλθα σε αυτή, είχα ήδη χάσει ορισμένες θέσεις. Ένα αποτέλεσμα εντός της βαθμολογούμενης δεκάδας θα ήταν μια εξαιρετική αρχή για την φετινή μου σταδιοδρομία, και μολονότι δεν ήρθε, αναμφισβήτητα έχω την ταχύτητα και τον ρυθμό αγώνα για να μάχομαι εντός αυτής».

Για τον δεύτερο αγώνα, ο 18άχρονος οδηγός είπε: «Ξεκινώντας τον δεύτερο αγώνα και με δεδομένη την εξαιρετική πρόοδο που σημείωνα γύρο με τον γύρο από την Παρασκευή, η αίσθηση του πρωτάρη ήδη είχε φύγει, ενώ οι προσδοκίες μου είχαν αρχίσει να αυξάνονται. Μετά από μια καλή εκκίνηση, φτάνοντας στην πρώτη στροφή τα εμπρός ελαστικά μου δεν βρίσκονταν στο σωστό παράθυρο λειτουργίας τους, με αποτέλεσμα ένα μεγάλο μπλοκάρισμα στον εμπρός δεξί τροχό, το οποίο ευτυχώς δεν μου στοίχισε τον αγώνα, αλλά σημαντικό μέρος της πρόσφυσης στον εμπρός άξονα. Μετά από πολλούς γύρους μάχης για το βάθρο της κατηγορίας rookie, για άλλη μια φορά έχασα στιγμιαία τον έλεγχο χάνοντας ορισμένες θέσεις, δύο από τις οποίες ανέκτησα. Ωστόσο, τις έχασα εκ των υστέρων λόγω της διακοπής του αγώνα με κόκκινη σημαία».

Πρώτο δείγμα θετικό λοιπόν στο Eurocup-3, παρότι το ντεμπούτο στο θεσμό δεν συνδυάστηκε σε βαθμούς για τον οδηγό της Palou Motorsport.

«Φτάνοντας σε μια τόσο απαιτητική πίστα, μετά από 8,5 μήνες αποχής και μόλις μία μέρα δοκιμών, ούτε η ομάδα μου ούτε εγώ ξέραμε τι να περιμένουμε, γι’ αυτό αποφασίσαμε να επικεντρωθούμε στην περαιτέρω εξοικείωσή μου με το μονοθέσιο και στην τελειοποίηση του οδηγικού μου στιλ, ώστε να ταιριάζει στις ανάγκες του πολύ διαφορετικού με σύγκριση με το περσινό μονοθεσίου. Κατά την διάρκεια του collective test της Παρασκευής, η διαφορά ήταν μεγάλη και φάνταζε σχεδόν απίθανο να συρρικνωθεί επαρκώς ενόψει των επόμενων δύο ημερών. Όμως παρά το γεγονός αυτό, καθώς και τις αντίξοες συνθήκες στην πίστα, η ακατάπαυστη δουλειά απέδωσε από την επόμενη μόλις ημέρα, και αν δεν αντιμετωπίζαμε τις μικρές, αλλά ζημιογόνες ατυχίες, ένα διπλό βάθρο και δύο βαθμολογούμενοι τερματισμοί θα ήταν το ιδανικότερο αποτέλεσμα που θα μπορούσαμε να είχαμε φανταστεί. Με τον ίδιο ρυθμό ακριβώς σκοπεύουμε να συνεχίσουμε, και είμαστε θετικοί ότι σύντομα θα φανεί η πραγματική ταχύτητα που έχουμε στην πίστα», σημείωσε για τη συνέχεια ο Τζώρτζης Μαρκογιάννης.

Ακολουθήστε το ApexSports.gr στο Google News!Μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

Ετικέτες άρθρου

Τελευταία άρθρα Μηχανοκίνητα