Για ακόμα μια χρονιά, η Goodyear έδωσε δυναμικό παρών στον αγώνα του Le Mans καθώς επιλέχθηκε για 3η συνεχόμενη φορά ως αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών της κατηγορίας LMP2 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA. Στον φετινό αγώνα, η εταιρεία παρουσίασε για πρώτη φορά μια νέα τεχνολογία καταγραφής πίεσης και θερμοκρασίας των ελαστικών σε πραγματικό χρόνο, η οποία ενσωματώθηκε στα αγωνιστικά ελαστικά του NASCAR Next Gen Chevrolet Camaro ZL1 της Hendrick Motorsport. Το συγκεκριμένο όχημα συμμετείχε με την επωνυμία «Garage 56» η οποία δίνεται κάθε χρόνο στην συμμετοχή που συγκεντρώνει τα πιο καινοτόμα αγωνιστικά χαρακτηριστικά. Το project «Garage 56» είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας της NASCAR, της Hendrick Motorsports, της Chevrolet και της Goodyear που αποσκοπεί στην ανάδειξη των τεχνολογιών του μέλλοντος για την αυτοκίνηση.
Goodyear Sightline – Νέα τεχνολογία καταγραφής των δεδομένων των ελαστικών
Τα ελαστικά Goodyear Racing ήταν εξοπλισμένα με έναν αισθητήρα τελευταίας τεχνολογίας που λειτουργεί χωρίς μπαταρία και τοποθετείται στο ελαστικό κατά την παραγωγή του ο οποίος τροφοδοτείται από την Goodyear Sightline, μια έξυπνη τεχνολογία που παρέχει δεδομένα για την κατάσταση των ελαστικών σε πραγματικό χρόνο. Με αυτό τον τρόπο τόσο οι μηχανικοί όσο και οι οδηγοί μπορούν να αξιοποιούν αυτά τα δεδομένα κατά τη διάρκεια του αγώνα, για να αναλύσουν την πίεση και τη θερμοκρασία των ελαστικών, ώστε να βελτιστοποιήσουν την απόδοση του οχήματος κάνοντας τις απαραίτητες προσαρμογές στο οδηγικό στυλ του πιλότου.
Η Goodyear στον αγώνα του Le Mans
Για να μειωθεί το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του αγώνα, η Goodyear έθεσε ως στόχο την μείωση του συνολικού αριθμού των ελαστικών που χρησιμοποιούνται κάθε Σαββατοκύριακο. Αυτό επιτεύχθηκε με τη διεύρυνση του χρόνου ζωής τόσο των μαλακών όσο και των βρόχινων ελαστικών αντικατοπτρίζοντας την ανάπτυξη της βραβευμένης σειράς ελαστικών δρόμου υπερυψηλών επιδόσεων Eagle F1 (UUHP) της Goodyear, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να ανταποκρίνονται πλήρως σε όλες τις διαφορετικές οδηγικές συνθήκες.
Κατά τη διάρκεια του διημέρου, χρησιμοποιήθηκαν πάνω από 2.500 ελαστικά, τα οποία μεταφέρθηκαν στο Le Mans με 10 φορτηγά από το εργοστάσιο παραγωγής της Goodyear στο Hanau ενώ συνολικά, 65 μέλη της ομάδας της Goodyear ταξίδεψαν στο Le Mans για να υποστηρίξουν τις δραστηριότητες των ομάδων.
Πέρα από την τεχνολογία Sightline, η Goodyear κατασκεύασε 3 διαφορετικούς τύπους ελαστικών για το NASCAR Next Gen Chevrolet Camaro ZL1 «Garage 56» ώστε να ανταπεξέλθει σε όλες τις πιθανές καιρικές συνθήκες του αγώνα 24ωρου Le Mans. Ειδικότερα, η εταιρεία σχεδίασε:
• Αγωνιστικά ελαστικά για ξηρές συνθήκες που εξασφαλίζουν υψηλά επίπεδα αντοχής και πρόσφυσης επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να αγωνιστεί σε όλο τον 24ωρο αγώνα.
• Ενδιάμεσα ελαστικά για συνθήκες ομίχλης και ελαφριάς βροχής που βοηθούν το αυτοκίνητο να αποδίδει στο μέγιστο των δυνατοτήτων του σε αντίξοες καιρικές συνθήκες.
• Πλήρως βρόχινα ελαστικά για έντονες βροχοπτώσεις με μοναδικό σχεδιασμό πέλματος και κατασκευή ελαστικού που βοηθά στη διοχέτευση του νερού από την επιφάνεια του ελαστικού, ενώ χρησιμοποιείται πιο μαλακό πέλμα για να διατηρείται η πρόσφυση όταν η θερμοκρασία της πίστας είναι πιο κρύα.