Ως απόρροια της υπερβολικής επιφυλακτικότητας για τη φθορά των ελαστικών κρίνει ο Φρεντ Βασέρ τις θέσεις Νο9 και Νο10 που κατέλαβαν τα δύο μονοθέσια της Ferrari στο Γκραν Πρι Βρετανίας. Ο επικεφαλής της Scuderia θεωρεί πως αυτό το φαινόμενο είναι αντανάκλαση της μεγάλης φθοράς ελαστικών που εμφάνιζαν τα μονοθέσια στους πρώτους αγώνες της χρονιάς και στο Silverstone εμπόδισε του Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ να πιέσουν για κάτι περισσότερο στην κατάταξη.
“Εκκινώντας από τις θέσεις Νο4 και Νο5 είχαμε την αίσθηση μετά τις κατατακτήριες πως θα πετυχαίναμε κάτι καλύτερο, συγκριτικά με το τελικό μας αποτέλεσμα. Δεν γίνεται να είμαστε χαρούμενοι που τερματίσαμε στις θέσεις Νο9 και Νο10. Τώρα όμως πρέπει να κοιτάξουμε βαθύτερα όλο το τριήμερο και όχι μόνο τον αγώνα.
Ενδεχομένως κάπου στο πίσω μέρος του μυαλό μας υπήρχε η αίσθηση των πρώτων αγώνων της σεζόν, οπότε ήμασταν υπερβολικά συντηρητικοί με τα ελαστικά και δεν πιέσαμε επαρκώς. Ήμασταν και λίγο άτυχοι με το αυτοκίνητο ασφαλείας, αλλά αυτό δεν είναι στα χέρια μας και δεν γίνεται να το σκεφτόμαστε. Πρέπει να εστιάσουμε σε όσα δύναται να διαχειριστούμε και ειλικρινά θεωρώ πως θα μπορούσαμε να είχαμε πιέσει πολύ περισσότερο”, ανέφερε ο Βασέρ.