Τότο Βολφ και Κρίστιαν Χόρνερ, οι επικεφαλής των Mercedes και Red Bull αντίστοιχα, βρήκαν νέο πεδίο αντιπαράθεσης.
Αυτή τη φορά αφορμή ήταν οι κανονισμοί περί κινητήρα της F1 που θα τεθούν σε ισχύ από το 2026. Οι αλλαγές αποφασίστηκαν τον περασμένο Αύγουστο με τον Χόρνερ να λέει ότι μαζί με άλλους θέλουν περισσότερες αλλαγές.
Με γνώμονα την προστασία του περιβάλλοντος οι κανονισμοί θα δουν την αύξηση της ισχύος από τον ηλεκτροκινητήρα κατά τρεις φορές ώστε να αποδίδει ανάλογα με τον παραδοσιακό, κάτι που θα επιφέρει μικρότερη κατανάλωση καυσίμου, από τα 100 κιλά του 2020 στα 70 κιλά.
Ο Χόρνερ είναι μεταξύ εκείνων που πιστεύουν ότι οι κανονισμοί δεν μπορούν να αποφέρουν αρκετή ισχύ για ένα γύρο με τέρμα γκάζι. «Πιστεύω ότι εκεί που πρέπει να δώσουμε προσοχή, προτού να είναι πολύ αργά, είναι στην αναλογία μεταξύ της ισχύος από τον κάθε κινητήρα. Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι δεν θα δημιουργήσουμε ένα τεχνολογικό Φρανκενστάιν».
Αυτός που φρόντισε να δηλώσει την αντίθεσή του ήταν ο Τότο Βολφ. «Αυτό δεν πρόκειται να συμβεί. Δεν ξέρω γιατί λέγονται τέτοια πράγματα. Οι κανονισμοί αυτοί έχουν αναπτυχθεί εδώ και πολλά χρόνια με την συμμετοχή των κατασκευαστών αυτοκινήτου. Ήταν μία αλλαγή που επέτρεψε στην Audi να μπει στο άθλημα, στη Honda να παραμείνει, το καλύτερο σενάριο που θα μπορούσε να φανταστεί κάποιος για τη F1».
Ο Χόρνερ από την πλευρά του δεν έχασε την ευκαιρία να…σηκώσει το γάντι. «Δυστυχώς είναι ο συνηθισμένος Τότο που επικεντρώνεται μόνο στη δική του απόδοση. Το ενδιαφέρον μου είναι για το σπορ και όχι για το κέρδος της ομάδας. Είναι πολύ νωρίς να πούμε ποιος θα έχει ανταγωνιστικό κινητήρα το 2026 και ποιος όχι. Για εμένα το σημαντικότερο από αγωνιστικής πλευράς είναι να έχουμε την συλλογική ευθύνη να συνεργαστούμε τη FIA και τον κάτοχο των εμπορικών δικαιωμάτων για να διασφαλίσουμε ότι θα έχουμε ένα καλό προϊόν διαφορετικά θα είμαστε όλοι αποτυχημένοι».