Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού έκανε την καθιερωμένη έκθεσή του μετά από την Ανάβαση Κύμης «Γιάννης Ηλιόπουλος».
Όπως αναφέρει ο ΠΑΣΜΑ, «Κατά την διάρκεια του δεύτερου σκέλους της Κυριακής και ενώ το νούμερο 82 βρέθηκε ακινητοποιημένο ανάποδα από την φορά του αγώνα στην στροφή Κ8 , το νούμερο 83 το προσπέρασε αντιβαίνοντας τον κανονισμό, ανέκτησε ταχύτητα ξανά με τους κριτές να βρίσκονται εντός της διαδρομής θέτοντας τους σε κίνδυνο σταματώντας την τελευταία στιγμή μπροστά τους . Σύμφωνα με τον Γ.K. Αναβάσεων και συγκεκριμένα η παράγραφος 15.15.2 αναφέρει : Αν ένας οδηγός προλάβει το προπορευόμενο όχημα, ασχέτως του λόγου που αυτό κινείται αργά (επίδοση, μηχανική βλάβη ή άλλο), μένει πίσω του σε απόσταση ασφαλείας. Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι , αν το νούμερο 83 είχε προλάβει να δεχθεί την κόκκινη σημαία στις προηγούμενες στροφές (Κ6-Κ7) και αν ο χρόνος που δόθηκε εκκίνηση στα δύο αυτοκίνητα ήταν ο προβλεπόμενος , έτσι ώστε να προλάβουν να αντιδράσουν οι κριτές .( παράγραφος 15.2 Γ.Κ. Αναβάσεων : Ο χρόνος μεταξύ των εκκινήσεων των αυτοκινήτων, δεν μπορεί να είναι μικρότερος από 30΄΄)».
Καταλήγει δε, πως «με δεδομένο το παραπάνω επικίνδυνο συμβάν ο ΠΑ.Σ.Μ.Α. προτείνει να γίνει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ η παρουσία όλων των οδηγών στην ενημέρωση(briefing) , που τελείται πριν την έναρξη τον δοκιμών καθώς επίσης να επαναλαμβάνεται η ενημέρωση πριν την έναρξη του αγώνα».