Ως κίνηση λελογισμένου ρίσκου χαρακτήρισε την απόφασή του να πιέσει πέρα από τα όρια ο Μαρκ Μάρκεθ στο φινάλε του δεύτερου σκέλους των ελεύθερων δοκιμών του Γκραν Πρι Λε Μαν, επιλογή που επέφερε τελικά και την πτώση του. Ο Ισπανός αναβάτης της Honda, που αγωνίζεται πρώτη φορά έπειτα από αποχή ενάμιση μήνα λόγω τραυματισμού, ξεκαθάρισε πως ο χαρακτήρας του επιβάλει να πιέζει και να ρισκάρει, θεωρώντας πως στη συγκεκριμένη περίπτωση η κίτρινη σημαία θα στερούσε από τους αντιπάλους του την ευκαιρία να ευνοηθούν από ενδεχόμενη πτώση, σενάριο που όντως επαληθεύθηκε στην πράξη.
“Ήμουν στην 8η θέση (όταν ήρθε η πτώση), οπότε πίεζα. Είπα στον εαυτό μου πως θα πρέπει να παλέψω για να βελτιώσω τον χρόνο μου διότι έτσι θα βρεθώ στο Q2. Εάν δεν τα καταφέρω, θα βγει κίτρινη σημαία και κανείς άλλος δεν θα βελτιώσει τον χρόνο του. Ξέρω πως το 90% των αναβατών θα προσέγγιζε ήπια και βήμα-βήμα την επιστροφή του από τραυματισμό, αλλά εγώ δεν είμαι έτσι.
Επιστρέφω για να τρέξω σε αγώνες, οπότε είμαι έτοιμος να πιέσω και έτοιμος να δουλέψω με την ομάδα, ώστε να έχουμε μία μοτοσικλέτα στο όριο της απόδοσής της. Μπορεί να είμαι μισό δευτερόλεπτο πιο αργός από τους ταχύτερους, όπως και οι υπόλοιπες Honda, αλλά δεν είναι αυτό το στυλ μου. Ο δικός μου τρόπος είναι να πιέζω όσο μπορώ”, ανέφερε χαρακτηριστικά ο Μάρκεθ.