fbpx

Γκραν Πρι Μαϊάμι: Νικητής με… αριστοτεχνική στρατηγική ο Φερστάπεν! (vid)

Γκραν Πρι Μαϊάμι: Νικητής με… αριστοτεχνική στρατηγική ο Φερστάπεν! (vid)

Την τρίτη φετινή του νίκη στο πρωτάθλημα της Formula 1 πανηγύρισε ο Μαξ Φερστάπεν, αντικρίζοντας πρώτος την καρώ σημαία στο Γκραν Πρι Μαϊάμι. Ο οδηγός της Red Bull, αν και εκκίνησε από την 9η θέση, σύντομα… σκούπισε όλους τους αντιπάλους του ανεβαίνοντας δεύτερος και στη συνέχεια, ακολουθώντας διαφορετική στρατηγική χρησιμοποίησης των δύο σετ ελαστικών του σε σύγκριση με τον Σέρχιο Πέρες, επικράτησε και του ομόσταυλού του και ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.

Πίσω από τις δύο Red Bull ακολούθησε ο… συνήθης ύποπτος Φερνάντο Αλόνσο, με τον οδηγό της Aston Martin να βρίσκεται έτσι για τέταρτη φορά στο βάθρο στο σύνολο των πέντε πρώτων φετινών αγώνων. Εξαιρετική παρουσία είχαν οι οδηγοί της Mercedes, με τον Τζορτζ Ράσελ να πλασάρεται τέταρτος και ο Λιούις Χάμιλτον να τερματίζει έκτος, σημειώνοντας και ένα εντυπωσιακό προσπέρασμα επί του Σαρλ Λεκλέρ τρεις γύρους πριν το τέλος.

Ο poleman Σέρχιο Πέρες είχε σωστή εκκίνηση διατηρώντας την πρωτοπορία του, ωστόσο αυτός που τράβηξε άμεσα τα βλέμματα πάνω του ήταν ο Μαξ Φερστάπεν. Με μία υπέροχη επιθετική ενέργεια ο Ολλανδός άφησε πίσω του δύο μονοθέσια -τους Λεκλέρ και Μάγκνουσεν-, για να κάνει άλμα από την 9η θέση της εκκίνησης στην 6η θέση, μόλις στον 4ο γύρο.

Επόμενα… θύματα του Φερστάπεν ήταν οι Γκασλί και Ράσελ, με τον οδηγό της Red Bull να αναρριχάται έτσι στην 4η θέση, στον 10ο γύρο του αγώνα. Στους γύρους Νο14 και Νο15 ο Ολλανδός έκανε τις τελικές του ενέργειες για να αφήσει πίσω του τους Σάινθ και Αλόνσο και να βρεθεί έτσι στη 2η θέση, πίσω μονάχα από τον ομόσταυλό του, Πέρες.

Στο μεταξύ, για τη Ferrari η κατάσταση έγινε δυσμενέστερη καθώς ο Κάρλος Σάινθ δέχθηκε ποινή 5 δευτερολέπτων, λόγω υπερβολικής ταχύτητας στο pit lane κατά τη διάρκεια του pit stop του. Στον 21ο γύρο τυπικά ο Φερστάπεν βρέθηκε στην πρωτοπορία, μιας και ο Πέρες αποφάσισε να μπει για pit stop.

Έκτοτε, ο Μαξ Φερστάπεν παρέμεινε στην πίστα με το σετ των σκληρής γόμας ελαστικών με το οποίο εκκίνησε μέχρι και το φινάλε του… 45ου γύρου! Σε όλο αυτό το διάστημα ουσιαστικά διατήρησε πίσω του τον ομόσταυλό του σε μία διαφορά 18-19 δευτερολέπτων, εξουδετερώνοντας το πλεονέκτημα που είχε αποκομίσει ο Πέρες με τη μεσαία γόμα στους πρώτους γύρους. Εν τέλει, όταν ο Ολλανδός έκανε το pit stop για να βάλει μεσαία ελαστικά, βγήκε από το pit lane πίσω από τον Μεξικανό, με διαφορά λίγο πάνω από 1 δευτερόλεπτο.

Από εκεί και πέρα, τα δεδομένα ήταν ξεκάθαρα υπέρ του Φερστάπεν. Ο Ολλανδός σύντομα κόλλησε πίσω από τον Πέρες και έναν γύρο αργότερα, στη μεγάλη ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, έβγαλε το προσπέρασμα που τον έφερε στην πρωτοπορία.

Ως το φινάλε δεν άλλαξε κάτι, με τον Μαξ Φερστάπεν να φτάνει με χαρακτηριστική άνεση στην 38η νίκη της καριέρας του στη Formula 1, διασφαλίζοντας παράλληλα και την παραμονή του στην κορυφή της βαθμολογίας. Μάλιστα, ο Ολλανδός πήρε και τον μπόνους βαθμό του ταχύτερου γύρου.

Η τελική κατάταξη του Γκραν Πρι Μαϊάμι:

Ακολουθήστε το ApexSports.gr στο Google News!Μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

Τελευταία άρθρα Μηχανοκίνητα