Κατά ένα δευτερόλεπτο βελτίωσε το χρόνο του στο δεύτερο ανέβασμα στην 2η Ανάβαση Ψάθας ο Μάριος Ηλιόπουλος, κατακτώντας την πρώτη θέση στη Formula Saloon. Ο Πιτ Παρθένης δεν πίεσε στο β’ σκέλος, τερματίζοντας δεύτερος στην κατηγορία, ενώ ο Νικόλαος Παπαδόπουλος με το Ford Escort MKII ολοκλήρωσε στην τρίτη θέση. Στην FSA πρώτευσε ο Γιώργος Κατσαρός, ενώ ταχύτερος στην FST2 ήταν ο Ντίνος Ζυγογιάννης, παρά τα χαμένα δευτερόλεπτα στην εκκίνηση του β’ σκέλους.
Ανέβηκε ταχύτερα και στο δεύτερο σκέλος, κερδίζοντας την Ομάδα Ν ο Μηνάς Μπενής! Δεύτερος τερμάτισε ο Γιώργος Θανάσης, εμπρός από τον νικητή της Ν έως 2 Λίτρα, Ιωάννη Χαραλαμπόπουλο. Στη Ν2, ο Βίκτωρας Ρέκκας ανέτρεψε την εις βάρος του κατάσταση, επικρατώντας του αδερφού του Πανάγγελου Ρέκκα.
Ο Σταύρος Χατούπης έκανε την έκπληξη και αναδείχθηκε νικητής στην Ομάδα Ε και στην Ε έως 2 Λίτρα, καθώς ο μέχρι πρότινος πρωτοπόρος, Βασίλειος Δαμασκηνός Ευθυμίου εγκατέλειψε την προσπάθειά του από μηχανική βλάβη. Πίσω από τον Πατρινό οδηγό βρέθηκε ο Παναγιώτης Σαμαράς, που άντεξε την πίεση του τρίτου, Ελευθέριου Δημητρακόπουλου.
Κέρδισε την Ομάδα Α ο Μιχάλης Ευθυμίου για δεύτερη συνεχή χρονιά, με τον Αλέξη Μητσάκο να πρωτεύει στην Α έως 2 Λίτρα. Γιώργος Αναδιώτης και Νίκος Αργυράκης τον ακολούθησαν.
Ο Παναγιώτης Ιωάννης Ευθυμίου κέρδισε στα Ιστορικά. Ο Δημήτρης Σκεπασιανός δεν απείλησε την κορυφή, ούτε απειλήθηκε από τον Ιωάννη Κάτσικα που ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου στην κατηγορία.