Με τη διεξαγωγή του Η&Κ ΑΕΒΕ Ράλι σπριντ Ποταμιές “Γιώργος Λουκάς” ξεκίνησε το διήμερο 29-30 Απριλίου η αγωνιστική χρονιά ασφάλτινων ράλι στο νησί της Κρήτης.
Στο αγωνιστικό μέρος, νικητές του αγώνα αναδείχθηκαν οι πρωταθλητές ασφάλτου Γιώργος Αναπολιοτάκης – Θανάσης Τσιούκας. Το πλήρωμα του Ford Fiesta R5, έλαβε μέρος στον αγώνα στα πλαίσια της προετοιμασίας για τους αγώνες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι Ασφάλτου, και επιβεβαιώνοντας τον τίτλο του φαβορί σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε όλα τα σκέλη του αγώνα και ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.
Στη δεύτερη θέση, τους νικητές ακολούθησαν οι Δημήτρης Κτιστάκης – Μάνος Κτιστάκης που επικράτησαν στη κατηγορία F2 του αγώνα καθώς και τη κλάση C3, όπου συμμετείχαν. Το πλήρωμα του Peugeot 306 s16, επιπλέον καρπώνεται τους βαθμούς της νίκης στον αγώνα του Κυπέλλου, καθώς στο θεσμό τα αυτοκίνητα της κατηγορίας C1 δεν έχουν δικαίωμα να βαθμολογηθούν.
Oι Γιώργος Περουλάκης – Λευτέρης Σαρρής οι οποίοι ήταν οι μοναδικοί συμμετέχοντες της κλάσης C2, πραγματοποίησαν την αντεπίθεση τους στο τελευταίο σκέλος του αγώνα ώστε να πλησιάσουν το πλήρωμα του Γαλλικού αγωνιστικού, ωστόσο περιορίστηκαν με το Mitsubishi Lancer EvoVIII στη τρίτη θέση του βάθρου.
Το πιο γρήγορο δικίνητο πλήρωμα των Χανίων, Δημήτρης Φραντζεσκάκης – Φραγκίσκος Κλαριδόπουλος τερμάτισαν με το Ford Fiesta ST στη δεύτερη θέση του βάθρου της F2, καθώς και της κλάσης C3 ενώ παράλληλα ολοκλήρωσαν τον αγώνα στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης.
Την τριάδα των βάθρων της κατηγορίας F2 καθώς και της κλάσης C3, συμπλήρωσε το νεοσύστατο πλήρωμα των Τίτου Τιτάκη – Μάριου Χρονάκη, που αγωνίστηκαν με Citroen DS3 R3T.
Στη έκτη θέση του αγώνα τερμάτισαν οι Γιάννης Δαμιανάκης – Γιάννης Λιοδάκης με το αειθαλές Peugeot 205 που επικράτησαν και στη κλάση C4, ενώ έβδομοι ήταν οι Λευτέρης και Στέφανος Γομπάκης με Honda Civic TypeR
Οι Μιχάλης Πόλιας – Στέλλα Ρουσάκη πραγματοποίησαν ιδανικό ξεκίνημα τη φετινή χρονιά στους αγώνες του Κυπέλλου Ράλι Κρήτης, καθώς ανέβηκαν στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου της κλάσης C5. Το πλήρωμα του ανανεωμένου Citroen Saxo, που κατάφερε να σημειώσει τη παρθενική του νίκη στο θεσμό, ολοκλήρωσε τον αγώνα στην όγδοη θέση.
Οι Γιώργος Ιωαννίδης – Γιώργος Δήμου, με Citroen AX ακολούθησαν τους νικητές της κλάσης C5 τερματίζοντας στην ένατη θέση. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι νικητές στα “μικρά” της κλάσης C6, Ανδρέας Μαραγκάκης – Βαγγέλης Αργυρός στο πρώτο αγώνα Ράλι του νέου τους αγωνιστικού Citroen Saxo.
Στο βάθρο της C6, τους ακολούθησαν το Citroen Saxo των Βαγγέλη Παρθενιάδη – Δημήτρη Σηφάκη, (στο ντεμπούτο του 25χρονου συνοδηγού στο δεξί bucket) καθώς και το πολύπειρο πλήρωμα των Μιχάλη Πουλάκη – Γιώργου Πουλάκη με Toyota Yaris.
Ακολούθησαν τα πληρώματα των Γιάννη Καφετζάκη – Βαγγέλη Προβιδάκη με Peugeot 106, Δημήτρη Καψαλάκη – Γιώργου Ηλία Γαλανάκη με Ford Fiesta ST καθώς και Χαρίδημου Στιβακτάκη – Λευτέρη Θεοδωράκη με Toyota Yaris.
Στους άτυχους της ημέρας συγκαταλέγονται οι ταχύτατοι Γιάννης Νικολιδάκης – Μάνος Πετούσης οι οποίοι καταλάμβαναν στα μέσα του αγώνα, την τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης και βρίσκονταν επικεφαλής της κατηγορίας C5 αλλά αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν με πρόβλημα στο σασμάν του Peugeot 106. Στις εγκαταλείψεις του αγώνα, συγκαταλέγονται οι Στράτος Σταματάκης – Φίλιππος Φακουρέλης που αντιμετώπισαν μηχανικό πρόβλημα στο ανανεωμένο Peugeot 106 XSi, καθώς και οι Ανδρέας Περάκης – Κώστας Κουρουγκιαούρης που αντιμετώπισαν πρόβλημα στη μετάδοση του Peugeot 206.