fbpx

Κινέζικο Καταμαράν Far East 42C

Κινέζικο Καταμαράν Far East 42C

Τα σκάφη του κινεζικού ναυπηγείου Far East φημίζονται για τα γρήγορα αγωνιστικά σκάφη που βγήκαν πρόσφατα στην αγορά σε πολύ ανταγωνιστική τιμή. Το 2023 έφερε το ναυπηγείο σε ανεξερεύνητη περιοχή για πρώτη φορά: η Far East θα παράγει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό καταμαράν κρουαζιέρας στην ιστορία της, το Far East 42C. Τα χαρακτηριστικά του project Far East 42 C είναι αρκετά ενδιαφέροντα αφού στην πραγματικότητα είναι το δεύτερο καταμαράν που παράγεται από το ναυπηγείο, με το πρώτο, το 36C, να ακολουθεί περισσότερο μια φιλοσοφία αθλητικού σκάφους.

Το 42 C παρουσιάστηκε στην έκθεση σκαφών της Σαγκάης, το σχέδιο είναι της Simonis Voogd Design , η οποία σχεδίασε επίσης τα μονόγαστρα της εταιρείας. Το 42C είναι ένα mainstream καταμαράν με όλες τις αναμενόμενες ανέσεις, που ταξιδεύει καλά. Ξεφεύγει λοιπόν από την παράδοση του ναυπηγείου, που μέχρι τώρα δεν είχε κατασκευάσει ποτέ σκάφη κρουαζιέρας, και αποφασίζει να το κάνει μπαίνοντας στον κόσμο των καταμαράν. Αυτό επιβεβαιώνεται από το fly bridge, και την προτεινόμενη έκδοση ξεκάθαρα προσανατολισμένη στη ναύλωση. Το εσωτερικό του 42C αποπνέει μια πολυτέλεια χωρίς υπερβολές, κρατώντας το κόστος χαμηλά.

Η πανοραμική υπερκαρασκευή με περιμετρικά γυάλινες επιφάνειες είναι ένα επίκαιρο κλασικό χαρακτηριστικό στον κόσμο των καταμαράν και προσφέρεται βέβαια και στο Far East, αλλά η πραγματική καινοτομία είναι στον τομέα της πρόωσης.

Ο μηχανισμός αναπτύχθηκε από την εταιρεία ePropulsion και περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο σύστημα μπαταρίας, αιολικής, ηλιακής και υδροηλεκτρικής παραγωγής ενέργειας. Η ηλεκτρική πρόωση περιλαμβάνει τις μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου με ισχύ 188,41 kW/h και μια εμβέλεια κινητήρα που μπορεί να φτάσει έως  20 ώρες για περίπου 100 ναυτικά μίλια με 5 κόμβους ταχύτητα όταν χρησιμοποιούνται μόνο οι μπαταρίες. Με την χρήση της αιολικής, της ηλιακής και της υδροηλεκτρικής ενέργειας, μπορεί να αυξηθεί η αυτονομία σημαντικά. Μειώνοντας τις ώρες αυτονομίας του κινητήρα, το σκάφος μπορεί να κινηθεί έως και με 8 κόμβους ταχύτητας, περίπου σύμφωνα με αυτό που θα έκανε μια κλασική πρόωση σε ένα σκάφος αυτού του μεγέθους. Η εμβέλεια όμως θα έπεφτε σε περίπου 12 ώρες, αρκετά ακόμα για να καλύψει σχεδόν 100 μίλια. Δεν έχουν δημοσιευτεί ακόμη επίσημα τεχνικά στοιχεία του project, εκτός από το μήκος που θα είναι 12,80 μέτρα.

Ακολουθήστε το ApexSports.gr στο Google News!Μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

Ετικέτες άρθρου

Τελευταία άρθρα Μηχανοκίνητα