Ο Πολ Ντι Ρέστα, στο τιμόνι του #93 Peugeot 9X8 και ο Λουάκ Ντιβάλ στο τιμόνι του #94, ήταν στην εκκίνηση των 1.000 Μιλίων του Sebring, που έδωσε η Λιν Σεν Τζέιμς, διάσημη Αμερικανίδα οδηγός.
Οι δύο οδηγοί της Peugeot Sport ξεκίνησαν από την 4η και την 5η σειρά εκκίνησης, στη μέση ενός άκρως ανταγωνιστικού grid με άλλους έξι κατασκευαστές.
Και τα δύο Peugeot 9X8 είχαν προβλήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων τις πρώτες ώρες του αγώνα. Τα προβλήματα αυτά εντοπίστηκαν και θα διορθωθούν για τον επόμενο αγώνα.
Το #93 9X8, επέστρεψε στην πίστα μετά από επισκευές και μπόρεσε να κάνει μερικούς γύρους μέχρι την τελευταία ώρα του αγώνα όπου είχε πρόβλημα ανάφλεξης, το οποίο αντιμετωπίστηκε γρήγορα και το μονοθέσιο μπόρεσε να τερματίσει τον αγώνα.
Το #94 Peugeot 9X8 σταμάτησε μετά από ένα συμβάν στο υβριδικό του σύστημα. Η ομάδα ακολούθησε τη διαδικασία της FIA και έλαβε όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας. Το αυτοκίνητο επέστρεψε στην πίστα μετά από σχετική ανάλυση, και μετά από πλήρη επίλυση του προβλήματος και με την εγγύηση ότι το αυτοκίνητο ήταν ασφαλές για να επιστρέψει στον αγώνα.
Ακόμη και αν ήταν δύσκολο για τα Peugeot 9X8 να καλύψουν το χαμένο έδαφος, οι οδηγοί έκαναν ό,τι μπορούσαν για να αγγίξουν και να ξεπεράσουν το επίπεδο απόδοσης του αυτοκινήτου, ενώ παράλληλα είχαν την προσοχή τους στις συνθήκες της πίστας που δεν ήταν υπέρ των δύο Peugeot 9X8.
Και τα δύο αυτοκίνητα μπόρεσαν τελικά να επιστρέψουν στο ρυθμό που αναμενόταν για αυτό το Σαββατοκύριακο του αγώνα και αμφότερα διέσχισαν τη γραμμή τερματισμού του διεθνούς αγώνα 1000 Μιλίων του Sebring.
Η ομάδα θα επιστρέψει μαζί σε λίγες μέρες στο σιρκουί Le Castellet για κάποιες δοκιμές, προκειμένου να έχει καλύτερο επίπεδο απόδοσης στο Portimao της Πορτογαλίας για τον δεύτερο γύρο του FIA WEC, στις 15 και στις 16 Απριλίου.
Ο Τεχνικός Διευθυντής Team Peugeot TotalEnergies, Ολιβιέ Γιανονί, τόνισε: «Όσον αφορά αυστηρά στον τομέα της απόδοσης, ήμασταν στο ίδιο επίπεδο με εκείνο κατά τη διάρκεια των προκριματικών και δείχνει καλά τι χάσαμε όλο το Σαββατοκύριακο. Όσον αφορά την αξιοπιστία, τα δύο προβλήματα που αντιμετωπίσαμε είναι τα ίδια και για τα δύο αυτοκίνητα και είναι θέματα που γνωρίζουμε και η λύση θα είναι σύντομα διαθέσιμη για τους επόμενους αγώνες. Από την πλευρά των οδηγών, έκαναν ό,τι μπορούσαν για να ωθήσουν το αυτοκίνητο στα όριά του. Η ομάδα έκανε επίσης σημαντικές βελτιώσεις και είμαι αρκετά χαρούμενος με αυτό. Ξέραμε ότι θα ήταν δύσκολο να έρθουμε εδώ χωρίς δοκιμές πριν, αλλά ήταν επιλογή μας. Τώρα πρέπει να εξετάσουμε τα πάντα λεπτομερώς και να επιστρέψουμε με καλύτερο επίπεδο απόδοσης».
Ο Πολ Ντι Ρέστα υπογράμμισε πως «ήταν ένας πολύ δύσκολος και απαιτητικός αγώνας. Εντοπίσαμε πολλά θέματα και είδαμε πού είμαστε σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Είναι μια δυνατή κατηγορία τώρα και πρέπει να αντιμετωπίσουμε την πραγματικότητα, που δεν δείχνει όλη τη σκληρή δουλειά που έκανε η ομάδα και θέλω να την ευχαριστήσω γι’ αυτό. Πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε μαζί, να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε. Είναι μια τεράστια πρόκληση να συμμετάσχεις στο Sebring. Ξέρω τι χρειάζεται για να προσπαθήσεις να κερδίσεις αυτόν τον αγώνα. Τώρα πρέπει να κάνουμε απολογισμό, και θα επανέλθουμε σε δοκιμές εντός δέκα ημερών και μετά σε αγώνες πριν το Le Mans».
Τέλος, ο Γκουστάβο Μενέζες επεσήμανε: «Προφανώς είμαι λίγο απογοητευμένος με το αποτέλεσμα που δεν αντικατοπτρίζει τη σκληρή δουλειά και την αφοσίωση που έκανε η ομάδα τις τελευταίες δύο εβδομάδες, με μικρές νύχτες για ξεκούραση και τεράστιο όγκο εργασιών στα μονοθέσια. Καταλήξαμε στο επίπεδο απόδοσης που περιμέναμε να έχουμε, το οποίο σαφώς δεν είναι αρκετά καλό για να πάμε στο Le Mans με πιθανότητες νίκης. Ξέρουμε επίσης ότι μάθαμε μαζικά πολλά πράγματα. Παρά τα μηχανικά προβλήματα, συνεχίσαμε να βάζουμε χιλιόμετρα στην πίστα, μάθαμε και τονίσαμε τα θέματα που πρέπει να δουλέψουμε για τους αγώνες που έρχονται στην Ευρώπη. Στο τέλος της ημέρας, είμαι ευχαριστημένος με την απόδοσή μου λαμβάνοντας υπόψη τη θέση που βρισκόμασταν. Είχα δύο καθαρά stint και απέδωσα στο μέγιστο των δυνατοτήτων μου».