Τα sprint race αποτελούν τη νέα πραγματικότητα στον κόσμο του Moto GP, με αναβάτες και ομάδες να καλούνται να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις αυτής της νέας προσθήκης στο αγωνιστικό πρόγραμμα. Με τις κούρσες τις μισής απόστασης να προσφέρουν σημαντικούς βαθμούς, όλες οι ομάδες θέλουν να διαπρέψουν, ωστόσο για μερικές περιπτώσεις αναβατών αυτός ο τύπος αγώνα είναι εν μέρει… κόντρα στη φύση τους.
Μία τέτοια περίπτωση είναι ο Ενέα Μπαστιανίνι. Ο Ιταλός παραδοσιακά χρησιμοποιεί στρατηγική πολύ δυναμικού αγώνα στους τελευταίους γύρους, κερδίζοντας συνήθως εκεί αρκετές θέσεις και βγάζοντας την βέλτιστη απόδοσή του. Τώρα όμως που οι αποστάσεις πέφτουν στο μισό, θα πρέπει να βασιστεί σε μία άλλη στρατηγική, μακριά από αυτό που του είναι οικείο, γεγονός που ίσως τον επιβαρύνει αρνητικά, όπως ανέφερε και ο αρχιμηχανικός του, Μάρκο Ριγκαμόντι.
“Θα πρέπει να αλλάξει την προσέγγισή του. Πολλές από τις νίκες του έχουν προέλθει από ανατροπές στους τελευταίους γύρους. Ωστόσο, (στα sprint race) δεν θα υπάρχει πια το περιθώριο για δόμηση στρατηγικής με ανατροπή στο φινάλε, με μία μοτοσικλέτα που θα αποδίδει καλύτερα στους τελευταίους γύρους.
Αντιθέτως, θα πρέπει να θυσιάσουμε κάτι από την απόδοση του τελευταίου σκέλους του αγώνα. Τεχνικά, αυτό δεν είναι πρόβλημα για εμένα. Ανησυχώ όμως μήπως αυτό το αγωνιστικό σύστημα λειτουργήσει τιμωρητικά για τον αναβάτη μου” ανέφερε χαρακτηριστικά ο Ριγκαμόντι.