fbpx

Ανανεωμένοι D4 και D5 της Volvo Penta

Ανανεωμένοι D4 και D5 της Volvo Penta

Η Volvo Penta έχει ανανεώσει τη γκάμα κινητήρων ντίζελ D4 και D6 σε μια προσπάθεια να προσφέρει περισσότερη ισχύ, αυξημένη αξιοπιστία, βελτιωμένη απόδοση και χαμηλότερο κόστος λειτουργίας. Έχει επίσης λανσάρει ένα νέο ποδάρι Duoprop, καθώς και ένα νέο σύστημα διαχείρισης κινητήρα και επανασχεδιασμένα χειριστήρια. Οι αλλαγές αντιπροσωπεύουν την πιο ολοκληρωμένη ανανέωση των τετρακύλινδρων και εξακύλινδρων συστημάτων μετάδοσης κίνησης ντίζελ από την κυκλοφορία τους το 2005, και με περισσότερα από 100.000 από αυτά να έχουν πωληθεί μέχρι σήμερα, η ανανέωση ήταν απαραίτητη.

Πρώτο χαρακτηριστικό είναι η επιπλέον ισχύς. Η πιο ισχυρή D4 αποδίδει τώρα 320 ίππους (από 300 ίππους) ενώ η πιο δυνατή D6 προσφέρει τώρα 480 ίππους (από 435 ίππους). Το τελευταίο προορίζεται μόνο για περιπτώσεις με άξονα μετάδοσης κίνησης και IPS, αν και το νέο πακέτο έσω-έξω 440 ίππων DPI έχει επίσης αύξηση 70 ίππων σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση. Αλλά και όλα τα μοντέλα χαμηλότερης ισχύος έχουν επίσης 10% άνοδο της ιπποδύναμης σε όλη τη γκάμα. Χωρίς αλλαγή ούτε στην χωρητικότητα ούτε στο μπλοκ κινητήρων 3,7 λίτρων D4 και 5,5 λίτρων D6, η επιπλέον ισχύς οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στους νέους υπερσυμπιεστές και τούρμπο καθώς και στις αναβαθμίσεις στα συστήματα διαχείρισης κινητήρα και ψεκασμού καυσίμου.

Περίπου το 85% των εξαρτημάτων έχουν ανασχεδιαστεί για να επιτευχθεί η βελτίωση, συμπεριλαμβανομένων ισχυρότερων κυλινδροκεφαλών, εμβόλων και βαλβίδων. Ολόκληρο το εργοστάσιο έχει επίσης αναδιοργανωθεί για να δημιουργηθεί ένα εντελώς αποστειρωμένο δωμάτιο «καθαρής συναρμολόγησης». Όλη η περιοχή διατηρείται σε ελαφρώς υψηλότερη πίεση για να εξασφαλιστεί ότι δεν εισέρχεται σκόνη.

 Η μεγαλύτερη αλλαγή στη ρεβέρσα DPI είναι ένας υδραυλικός συμπλέκτης, που προσφέρει πιο ομαλή εμπλοκή της σχέσης και πιο ελεγχόμενη χαμηλή ταχύτητα. Αυτό επιτρέπει διαφορετικούς βαθμούς ολίσθησης του συμπλέκτη στο ρελαντί (χωρίς να καταστραφεί ο συμπλέκτης), ξεκινώντας από μόλις το 10% της κανονικής μετάδοσης κίνησης έως το 100% όταν είναι πλήρως κομπλαρισμένος. 

Νέα χειριστήρια, joystick, ηλεκτρονικά, αισθητήρες και alarm ορίζουν πλέον τη νέα γενιά κινητήρων.

Ακολουθήστε το ApexSports.gr στο Google News!Μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

Τελευταία άρθρα Μηχανοκίνητα