Για το Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας, η C2 είναι η σκληρή, η C3 η μεσαία και η C4 είναι η μαλακή γόμα της Pirelli.
Η Τζέντα είναι η ταχύτερη πίστα σε δημόσιους δρόμους απ’ όσες περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα του 2023. Η πίστα σχεδιάστηκε πριν από τρία χρόνια και από τότε βελτιώνεται συνεχώς. Φέτος, υπάρχουν κάποιες αλλαγές στις εξόδους διαφυγής, ενώ ορισμένα από τα κερμπ έχουν εξομαλυνθεί.
Ορισμένα από τα τοιχία έχουν επανατοποθετηθεί, όπως αυτά στις στροφές 8 και 10 (για να βελτιωθεί η ορατότητα κατά την είσοδο) και στη στροφή 23 (για να επιβραδυνθεί η στροφή).
Το στήσιμο των μονοθεσίων θα είναι πολύ διαφορετικό από το Μπαχρέιν. Για την Τζέντα, είναι σημαντικό να υπάρχει καλή σταθερότητα σε όλες τις γρήγορες στροφές που χαρακτηρίζουν την πίστα.
Η πίστα προσφέρει μέτριο επίπεδο πρόσφυσης, αλλά η άμμος που «κάθεται» στην επιφάνεια μπορεί να επηρεάσει αυτό το επίπεδο. Η πίστα, η οποία βρίσκεται δίπλα στην Ερυθρά Θάλασσα, δεν είναι ιδιαίτερα απαιτητική όσον αφορά την πρόσφυση και το φρενάρισμα, με τις πλευρικές δυνάμεις να επηρεάζουν κυρίως τα ελαστικά.
Όπως συνέβη και στο Μπαχρέιν, θα είναι νυχτερινός αγώνας, αλλά η εκκίνηση γίνεται δύο ώρες αργότερα, ήτοι στις 8 μ.μ. τοπική ώρα. Αυτή είναι η ίδια ώρα που διεξάγονται και οι κατατακτήριες δοκιμές και το FP2. Οι θερμοκρασίες αναμένεται να παραμείνουν σε μεγάλο βαθμό σταθερές σε κάθε μία από αυτές τις περιόδους, καθώς και στον αγώνα. Οι υπόλοιπες περιόδους ελεύθερων δοκιμών έχουν προγραμματιστεί για αργά το απόγευμα, σε θερμοκρασίες ασφάλτου που μπορεί εύκολα να είναι 10 βαθμούς πιο υψηλές.
«Για την ταχεία πίστα της Τζέντα, θα έχουμε τις ίδιες επιλογές γομών με πέρυσι, καθώς έδειξαν πολύ καλή συνοχή καθ’ όλη τη διάρκεια του αγωνιστικού Σαββατοκύριακου. Στους δύο αγώνες που έχουν διεξαχθεί μέχρι τώρα, το Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας ήταν αρκετά απρόβλεπτο λόγω των συχνών αυτοκινήτων ασφαλείας και των εγκαταλείψεων, καθώς πρόκειται για ένα κλασσικό σιρκουί δρόμου. Το ένα πιτ στοπ ήταν η ταχύτερη επιλογή το 2022. Οι ομάδες θα πρέπει επίσης να δουλέψουν σκληρά στο στήσιμο του μονοθεσίου. Ο πρώτος αγώνας στο Μπαχρέιν είχε να κάνει με την πρόσφυση και το φρενάρισμα, αλλά η Τζέντα αντίθετα εστιάζει στις πλευρικές δυνάμεις, με εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά από το Σαχίρ» τόνισε ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Μάριο Ίσολα.