Στην Ομάδα Α είχαμε ανατροπή προγνωστικών, αφού ο υποψήφιος για την νίκη Μιχάλης Ευθυμίου, είχε ένα τετακέ στην «Κ2», με αποτέλεσμα να χάσει αρκετό χρόνο και να πέσει πίσω στην κατάταξη.
Έτσι μεγάλος νικητής της Ομάδας ήταν ο Αλέξης Μητσάκος με Peugeot 106, κάνοντας εντυπωσιακά περάσματα, πίσω του με λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο διαφορά τερμάτισε ο Βασίλης Μπάντζανος με Citroen Saxo, μετατρέποντας την επιστροφή του οδηγού στους αγώνες σε γιορτή, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Ανδρέας Νομικός με το πανέμορφο και εργοστασιακό Skoda Fabia S2000.
Στην Ομάδα Α έως 2000 ήταν δεδομένη η μάχη για το βάθρο, με τον Αλέξη Μητσάκο με Peugeot 106 να παίρνει την νίκη, αφήνοντας τον Βασίλη Μπάντζανο με Citroen Saxo στο δεύτερο σκαλί και τον Γιώργο Αναδιώτη με Renault Clio στο τρίτο.
Στην Κλάση Α7 νικητής αναδείχθηκε ο Γιώργος Αναδιώτης με Renault Clio, δεύτερος ο ανεβασμένος Γιώργος Ντέκος με Citroen Saxo και το βάθρο συμπλήρωσε ο Γιάννης Καλαιτζιάν με το εργοστασιακό Ford Puma.
Αξίζει να σημειωθεί η ατυχία του Παντελή Τζικόπουλου που έχασε πολύτιμο χρόνο μετά από τετακέ στην Κ2, ρίχνοντας το κουκλί Renault Clio του πίσω στην κατάταξη, ευτυχώς χωρίς να το τραυματίσει.
Στην Κλάση Α6 η μάχη για το 1-2 ήταν επική με τους Αλέξη Μητσάκο με Peugeot 106 να παίρνει την νίκη, αφήνοντας τον Βασίλη Μπάντζανο με Citroen Saxo με πολύ μικρή διαφορά δεύτερο, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Πατρινός Ζαχαρίας Παναγόπουλος με Honda Civic EK4.