Η παραίτηση του Νταβίντ Σάντσες από τη Ferrari αφήνει τη Scuderia με ένα σημαντικό κενό στο ξεκίνημα της νέας σεζόν της Formula 1. Ο Γάλλος κατείχε τη θέση του επικεφαλής σχεδιασμού μονοθεσίων, όντας δηλαδή ο άνθρωπος που είχε την ανώτατη εποπτεία και την τελική ευθύνη για τη δημιουργία του SF-23, άρα και όλων των… κουσουριών που “χρεώνονται” σε αυτό.
Πλέον, η θέση του πρέπει όχι απλώς να καλυφθεί, αλλά ο άνθρωπος που θα αναλάβει θα έχει και την εξαιρετικά δύσκολη αποστολή να διορθώσει όσο το δυνατόν συντομότερα όσο το δυνατόν περισσότερα από τα προβλήματα που έδειξε πως έχει το SF-23 στο Γκραν Πρι του Μπαχρέιν. Δηλαδή, την έλλειψη ανταγωνιστικότητας σε σύγκριση με τα μονοθέσια της Red Bull και την έλλειψη αξιοπιστίας.
Δύο ονόματα που ήδη έχουν πέσει στο τραπέζι είναι αυτά των Ντιέγκο Τόντι και Φάμπιο Μοντέτσι. Αμφότεροι προέρχονται από το τεχνικό τμήμα της ομάδας, ο Τόντι ως επικεφαλής αεροδυναμικής ανάπτυξης και ο Μοντέτσι ως επικεφαλής τεχνικών θεμάτων ανάπτυξης (chief project engineer). Αμφότεροι δηλαδή έχουν ήδη… τριβή με την ανάπτυξη του SF-23, γνωρίζουν άριστα το περιβάλλον της Ferrari και χαρακτηρίζονται ως πρόσωπα που μπορούν πολύ άμεσα να αναλάβουν την δύσκολη αυτή αποστολή.