fbpx

Τί μάθαμε από την πρώτη ημέρα του grand prix του Μπαχρέιν

Τί μάθαμε από την πρώτη ημέρα του grand prix του Μπαχρέιν

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 ξεκίνησε με τις πρώτες δύο περιόδους ελεύθερων δοκιμών της σεζόν να έχουν ήδη περάσει στην ιστορία.

Τι μάθαμε, όμως, από αυτή την πρώτη ημέρα δράσης στην πίστα του Σακχίρ; Ο οδηγός της Aston Martin Φερνάντο Αλόνσο ήταν ταχύτερος σήμερα με τη μαλακή γόμα P Zero Red. Σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1.30,907 και ήταν μπροστά από τον Μαξ Φερστάπεν της Red Bull, ο οποίος σημείωσε χρόνο 1.31,076 δευτερόλεπτα, με τον team mate του Σέρτζιο Πέρες να βρίσκεται μόλις δύο χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω. Ο Μεξικανός ήταν ταχύτερος στο FP1 νωρίτερα σήμερα, σημειώνοντας χρόνο 1.32.758.

Οι 13 πρώτοι οδηγοί στο FP2 καλύπτονταν από ένα δευτερόλεπτο, υπογραμμίζοντας την εγγύτητα της ανταγωνιστικής δράσης με τη μαλακή γόμα της Pirelli.

Οι θερμοκρασίες της ασφάλτου στο FP1 παρέμειναν σταθερές στους 39-40 °C, ενώ έπεσαν κατά 13 βαθμούς μέχρι την έναρξη του FP2: αντιπροσωπευτικές για το τι θα αντιμετωπίσουν οι οδηγοί κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών και του αγώνα. Υπήρχαν επίσης κάποιοι άνεμοι 20-25 km/h στο FP1, οι οποίοι ηρέμησαν στο FP2, με μόνο ένα ελαφρύ αεράκι να παραμένει.

Η βελτίωση της πίστας ήταν υψηλή καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, οδηγώντας σε καλύτερη πρόσφυση και ταχύτερους χρόνους στο FP2 σε σύγκριση με το FP1.

Η νέα γόμα C1 της Pirelli έκανε το ντεμπούτο του το Σαββατοκύριακο του αγώνα, που ορίστηκε ως σκληρή P Zero White στο Μπαχρέιν. Ο ταχύτερος χρόνος που σημείωσε ήταν 1.36,102 από τον οδηγό της Williams Λόγκαν Σάρτζεντ.

Ο Σιμόνε Μπέρα, επικεφαλής μηχανικός της Pirelli, επεσήμανε: «Οι ομάδες χρησιμοποίησαν την πρώτη ημέρα κυρίως για να αξιολογήσουν την απόδοση της P Zero Red soft σε συνθήκες αγώνα. Πολλές από αυτές τις διαδρομές με τη μαλακή γόμα έγιναν με πλήρες καύσιμο, για να αναλυθεί η διαχείριση της φθοράς στην C3. Εκτός από μερικούς γύρους με τη Williams, η νέα C1 δεν χρησιμοποιήθηκε από άλλους. Όπως περιμέναμε, αυτή η τελευταία σκληρή γόμα πρόκειται να είναι ένα ισχυρό ελαστικό αγώνα, γι’ αυτό και οι ομάδες ήθελαν να την κρατήσουν. Η φθορά είναι σύμφωνη με τις προσομοιώσεις μας, καθώς και με τα δεδομένα που καταγράφηκαν κατά τη διάρκεια των τριών ημερών δοκιμών την περασμένη εβδομάδα».

Ακολουθήστε το ApexSports.gr στο Google News!Μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

Τελευταία άρθρα Μηχανοκίνητα