Όπως ξέρουμε, η τεχνολογία στα σκάφη είναι περίπου 10 χρόνια πίσω από την αυτοκινητοβιομηχανία. Το πρώτο Tesla βγήκε στους δρόμους το 2008, οπότε είναι καιρός να αρχίσουμε να βλέπουμε γρήγορα ηλεκτρικά σκάφη και στη θάλασσα. τ
Το νέο μοτέρ Deep Blue 100i 2500 της Torqeedo έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει ακριβώς αυτό. Ειδικά σχεδιασμένο για την τροφοδοσία μηχανοκίνητων σκαφών γρήγορου πλαναρίσματος και διαθέσιμο ως OEM για νέα σκάφη ή για μετασκευή σε παλαιότερα μοντέλα, το 100i 2500 φτάνει έως και τις 2.500 στροφές και απευθύνεται σε σκάφη βαρέως εκτοπίσματος. Στην πραγματικότητα, αποδίδει 100 kW συνεχούς ισχύος, χωρίς εκπομπές ρύπων, καθώς και 437 nm ροπής. Η Torqeedo λέει ότι αυτό είναι συγκρίσιμο με μια εξωλέμβια βενζίνης 135 ίππων.
Όλα τα εξαρτήματα του συστήματος είναι σχεδιασμένα ώστε να ταιριάζουν μεταξύ τους και είναι εντελώς αδιάβροχα. Η προηγμένη τεχνολογία παρακολούθησης, οι πιλοτικές γραμμές παραγωγής και η ειδική τεχνολογία μόνωσης προστατεύει το σύστημα υψηλής τάσης από τον κίνδυνο βραχυκυκλωμάτων και παρακολουθείται επίσης από τον υπολογιστή μέσω μιας οθόνης αφής 5,7″.
Η ισχύς προέρχεται από δύο μπαταρίες ιόντων λιθίου Deep Blue 40 (συνολικά των 80 kWh) για τις οποίες η Torqeedo είναι τόσο σίγουρη, που προσφέρει 9 χρόνια εγγύηση για ιδιώτες χρήστες. Εάν χρειάζεται, μπορεί να προστεθεί επιπλέον χωρητικότητα για εκτεταμένη εμβέλεια.
Η Frauscher Boats είναι ένας από τους πρώτους κατασκευαστές που κυκλοφόρησαν στην αγορά ένα σκάφος με αυτό το σύστημα κίνησης. Το Mirage 740 Air των 7,5 μέτρων του μπορεί να προσφέρει μέγιστη εμβέλεια 110 χιλιόμετρα (68 μίλια) με ταχύτητα πλεύσης 10 κόμβων, καθώς και τελική ταχύτητα περίπου 26 κόμβων. Η τιμή για το Torqeedo Deep Blue 100i 2500 ξεκινά από 86.000 £.