Δέκα με… ερωτηματικό φαίνεται πως είναι ο βαθμός που αποσπά η Ducati, μετά τις δοκιμές στην πίστα Sepang της Μαλαισίας. Έπειτα από το φινάλε της διαδικασίας, οι δύο αναβάτες της εργοστασιακής ομάδας, Πέκο Μπανιάια και Ενέα Μπαστιανίνι, συζήτησαν με τους μηχανικούς και τον επικεφαλής της ομάδας, Ντάβιντε Ταρντότσι για τη συνολική αίσθηση που είχαν, όπως και τις παρατηρήσεις τους.
Αν και αμφότεροι βρήκαν σε αρκετά σημεία ανώτερη την φετινή μοτοσικλέτα σε σύγκριση με εκείνη του 2022, επίσης αμφότεροι εξέφρασαν τον προβληματισμό τους για ένα ίδιο μειονέκτημα (που δεν αποκάλυψε ο Ταρντότσι), οπότε… όλοι εργάζονται για να το διορθώσουν.
“Ακολουθούμε ακριβώς το πρόγραμμα, όπως το έχουμε σχεδιάσει. Κάποια πράγματα μας βγήκαν καλά, άλλα όχι. Είμαστε ικανοποιημένοι με τη συνολική απόδοση των αναβατών της Ducati. Η νέα μοτοσικλέτα θα οριστικοποιηθεί μονάχα στο Πορτιμάο (πρώτος αγώνας της σεζόν), άρα θα πρέπει να περιμένουμε. Δουλέψαμε με τις μοτοσικλέτες του 2023 επί μιάμιση ημέρα. Επιστρέψαμε μετά σε εκείνες το 2022, προκειμένου να εντοπίσουμε τις διαφορές.
Οι Μαρίνι και Μπετσέκι, όπως και οι αναβάτες της Gresini, μας έδειξαν πως είναι ακόμη καλές μοτοσικλέτες (εκείνες του 2022). Ο Πέκο μας είπε πως υπάρχουν κάποια καλά σημεία στη μοτοσικλέτα του 2023, αλλά υπάρχει μία κεντρική αδυναμία, συγκριτικά με εκείνη του 2022. Πάνω σε αυτό θα πρέπει να δουλέψουμε.
Δεν έχουμε πολύ χρόνο μπροστά μας ως το Πορτιμάο για να το φτιάξουμε. Θα πρέπει όμως να προσαρμοστούμε στην υπόδειξη του παγκόσμιου πρωταθλητή. Ο Ενέα έκανε ακριβώς τα ίδια σχόλια. Επίσης ένα ίδιο ζήτημα τον κάνει να μην νιώθει επαρκώς άνετα στην κίνησή του στην πίστα”, ανέφερε χαρακτηριστικά ο Ταρντότσι.