Πραγματοποιήθηκε στο εντευκτήριο του Συλλόγου Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων ενημέρωση σχετικά με τους νέους κανονισμούς και ακολούθησε συζήτηση σχετικά με τη βελτίωση των εκδηλώσεων του συλλόγου.
Η ενημέρωση ξεκίνησε με τους νέους συντελεστές του εσωτερικού πρωταθλήματος 2023 του ΣΙΣΑ, καθώς και τα Touring & Youngtimer trophies. Διευκρινίστηκε ότι:
1. Η Regularity μένει ως έχει. Θα εξετασθεί η ηλικιακή προσαρμογή του συντελεστή ίπποι/κιλά 1/10 στην υποκατηγορία των Πρασίνων.
2. Οι ταχύτητες στην Touring θα εξομειωθούν με αυτές της Regularity, αλλά θα μειωθούν οι χρονομετρήσεις.
3. στην Classique η ημερομηνία κατασκευής δεκτού μοντέλου κατεβαίνει στις 31/12/1979.
4. Τα Youngtimer-GT θα είναι μία και μοναδική κατηγορία εκτός συναγωνισμού και ανάλογα με τον αγώνα, θα αγωνίζονται είτε στην Regularity είτε στην Touring.
Έγινε αναφορά στη σημασία της δήλωσης σωστών στοιχείων στην δήλωση συμμετοχής (κυβικά κλπ) και έγινε μνεία στη σημασία των σωστών τεχνικών ελέγχων στους μεγάλους αγώνες.
Προστέθηκε η λέξη «ακέραιο» λεπτό, ώστε να αποφεύγονται παρανοήσεις στον τρόπο εκκίνησης. Συγκεκριμένα: «Oι συμμετέχοντες θα παίρνουν εκκίνηση μόνοι τους ανά ακέραιο λεπτό σε μη συγκεκριμένο χρόνο εντός του χρόνου ανοίγματος και κλεισίματος της ειδικής».
Νέες ανώτατες ποινές θεσπίστηκαν στις ειδικές διαδρομές, με σκοπό να γίνουν οι αγώνες πιο ελκυστικοί και δίνονται κίνητρα τερματισμού.
Η μέγιστη ποινή ανά Σημείο Ελέγχου Χρόνου ορίζεται στους 60 Βαθμούς ανά Σημείο Ελέγχου Χρόνου (Check Point). Η ανώτατη ποινή ανά Εδική Διαδρομή Ακριβείας ορίζεται στους 600 Βαθμούς. Στο CLASSIC LEGENDS RALLY & στο «24 ΩΡΕΣ ΕΛΛΑΔΑ» θα ισχύει ένας και μοναδικός JOKER, δηλαδή θα αφαιρείται αυτόματα η χειρότερη χρονομέτρηση. Ο Joker αφορά χρονομέτρηση ειδικών διαδρομών και όχι χρονομέτρηση Σταθμού Ελέγχου Χρόνου (TC).
Oρθή χρήση του SOS & OK που βρίσκονται στο Βιβλιάριο Διαδρομών (Road Book)
Χρήση OK
Μικρό περιστατικό – ένα περιστατικό ρουτίνας που επηρεάζει τη διεξαγωγή του αγώνα, αλλά δεν χρειάζεται εξωτερική βοήθεια, χωρίς τραυματισμούς και θα μπορούν εύκολα να αντιμετωπιστούν είτε από τα μέλη του πληρώματος είτε από τους ίδιους τους διοργανωτές των εκδηλώσεων. Εξηγήθηκε ότι όταν χρησιμοποιηθεί ΟΚ σημαίνει ότι υπάρχει πρόβλημα, όχι όμως τόσο σοβαρό ώστε να «κλείσει» η ειδική διαδρομή.
Χρήση SOS
Σοβαρό περιστατικό – ένα περιστατικό που επηρεάζει την ασφαλή διεξαγωγή της εκδήλωσης και χρειάζεται εξωτερική βοήθεια. Ένα σοβαρό περιστατικό μπορεί να περιλαμβάνει τραυματισμούς. Κριτές, αλυτάρχης & αγωνοδίκης πρέπει να λάβουν γνώση του περιστατικού, που τίθεται στην κρίση τους για τον συντονισμό και την ομαλή διεξαγωγή του αγώνα.
Απαγορεύεται επί ποινής που δύναται να επιφέρει αποκλεισμό η άσκοπη ή μη δικαιολογημένη χρήση του σήματος “SOS” του ένθετου στο Βιβλιάριο Διαδρομών.
Εξηγήθηκε ότι όταν χρησιμοποιηθεί SOS σημαίνει ότι υπάρχει τόσο σοβαρό πρόβλημα, ώστε η ειδική διαδρομή πρέπει να «κλείσει» άμεσα.