Μια dream team βαρέων βαρών από το χώρο των superyacht συνεργάστηκε για να δημιουργήσει ένα φιλόδοξο μελλοντικό ιστιοπλοϊκό σκάφος κατηγορίας megayacht, το οποίο, εάν κατασκευαστεί, θα κατατάσσεται στα πέντε μεγαλύτερα ιστιοπλοϊκά σκάφη στον κόσμο.
Το διάσημο ολλανδικό ναυπηγείο Royal Huisman συνεργάστηκε με τους ειδικούς σε μεγάλες εξαρτίες Dykstra Naval Architects και τον Βρετανό σχεδιαστή εσωτερικών χώρων Mark Whitely για να οπτικοποιήσουν αυτό το εκπληκτικό σκάφος των 100 μέτρων / 330 ποδών.
Αν θα ολοκληρωθεί τελικά, θα κατασκευαστεί από αλουμίνιο ενώ έχει σχεδιαστεί για να είναι ένα πραγματικό ιστιοπλοϊκό και όχι ένα μηχανοκίνητο σκάφος με πανιά, όπως το Sailing Yacht A, το μεγαλύτερο στον κόσμο στα 142 μέτρα. Είναι επίσης κάτι που η ομάδα σχεδιασμού προβλέπει ότι μπορεί εύκολα να το χειριστεί κανείς, χάρη εν μέρει στα καινοτόμα πτερύγια αεροτομές του (airfoil wingmasts).
Η σχετική απλότητα του ελέγχου των συστημάτων ιστιοπλοΐας με το πάτημα ενός κουμπιού είναι επίσης ένας παράγοντας που θα βοηθήσει το project ώστε να είναι ελκυστικό και σε εκείνο το κοινό από τα μηχανοκίνητα σκάφη που θέλει να μειώσει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, πιστεύει η Royal Huisman. Η εταιρία προβλέπει ότι η αποδοτικότητα της εξαρτίας σημαίνει ότι το WING 100 θα καταναλώνει λιγότερο από το 20% της ενέργειας που απαιτείται από ένα αντίστοιχο μηχανοκίνητο γιοτ κατά την πλεύση, που ισοδυναμεί με πάνω από 225.000 λίτρα καυσίμου ετησίως.
Οι δίδυμοι περιστρεφόμενοι ιστοί που φτάνουν στα 73 μέτρα, με τη μορφή πτερυγίων, θα κατασκευαστούν από την αδελφή εταιρεία Rondal της Royal Huisman. Τα κατάρτια έχουν προφίλ αεροτομής και μπορούν να ρυθμιστούν από απόσταση για να βοηθήσουν στην αύξηση ή μείωση της ισχύος και να βοηθήσουν να ειναι παντα νέτο το κατάστρωμα.
Οι ιστοί αυτοί επιτρέπουν να ανοίγουν τα πανιά γρήγορα, εύκολα και άνετα, ενώ ενσωματώνουν 480 τ.μ. ηλιακών συλλεκτών που μπορούν να παράγουν 250 kW την ημέρα. Η εμπειρία της Dykstra θα είναι ανεκτίμητη στην ανάπτυξη της αρματωσιάς χάρη στη δουλειά της με τα πρωτοποριακά και αποδεδειγμένα project DynaRig στο Maltese Falcon και το Black Pearl. Το ναυπηγείο Vollenhove είναι ένα από τα λίγα που είναι ικανά για ένα τόσο μεγάλο έργο, αφού προηγουμένως λάνσαραν τα Athena (90 μέτρα) και Sea Eagle II (81 μέτρα) αλλά και το Project 410 μήκους 85 μέτρων που βρίσκεται σε κατασκευή.