fbpx

Ημέρα ξεκούρασης για τους «πολεμιστές»!

Ημέρα ξεκούρασης για τους «πολεμιστές»!

Με το πρώτο μισό του Rally Dakar Classic να έχει ολοκληρωθεί, η σημερινή ημέρα είναι αποκλειστικά για ξεκούραση των πληρωμάτων, τα οποία έχουν δώσει πολύ μεγάλες μάχες όχι μόνον με το δύσκολο τερέν της Σαουδικής Αραβίας, αλλά και με το  καιρό, ο οποίος τις προηγούμενες ημέρες ήταν άκρως ανατρεπτικός!

Η τελευταία πρόκληση πριν την ημέρα ξεκούρασης δεν άφησε περιθώρια για λάθη. H κυκλική διαδρομή νότια του Αλ Ντουβαντίμι, που ήταν αρχικά προγραμματισμένη για την προηγούμενη ημέρα, συντομεύτηκε σε 277 χιλιόμετρα για να καταφέρουν τα  πληρώματα να φτάσουν στο bivouac στο Ριάντ πριν από την δύση του ηλίου. Πριν το τέλος των ειδικών, οι διαγωνιζόμενοι πάλευαν με την απαιτητική πλοήγηση στα regularity, τόσο στις χωμάτινες διαδρομές στην αρχή  όσο και στις συστοιχίες κοιλάδων και αμμόλοφων στο φινάλε. 

Η ημέρα είχε τέσσερα τμήματα regularity συνολικής διάρκειας περίπου 3,5 ωρών για 277 χιλιόμετρα απόστασης. Για μια ακόμα φορά οι υψηλές μέσες ωριαίες σε συνδιασμο με τις πολύ τεχνικές διαδρομές, και το σαθρό έδαφος με τα πολλά σημεία, αποτέλεσαν γρίφο για δυνατούς λύτες, καθώς ο Βαγγέλης Μπερσής και ο Φώτης Κουτσουμπός έχουν στα χέρια τους ένα αυτοκίνητο που δεν είχε ελεγχθεί διεξοδικά από τους μηχανικούς στο service, λόγω καθεστώς marathon stage, την προηγούμενη ημέρα.

Το ελληνικό πλήρωμα ολοκλήρωσε τις ειδικές χωρίς κάποιο σημαντικό πρόβλημα  και χωρίς κάποιο απρόοπτο κλατάρισμα. 

Η σημερινή ημέρα κύλησε καλά και σε επίπεδο αποτελεσμάτων, καθώς Μπερσής και Κουτσουμπός ήταν 32οι σε επίπεδο ημερήσιας κατάταξης ενώ στην Γενική ανέβηκαν πέντε θέσεις και πλέον είναι 45οι.

Η ημέρα ξεκούρασης, ωστόσο, δεν αφορά στους μηχανικούς. Πλέον τα αυτοκίνητα πρέπει να λυθούν και να ελεγχθούν από την αρχή καθώς προηγήθηκαν δύο αγωνιστικές ημέρες χωρίς επισκευές.

«Έχουμε φτάσει πλέον στην μέση του αγώνα και η κούραση αρχίζει να καταβάλει ανθρώπους και μηχανές. Την δεύτερη εβδομάδα είναι που συνήθως μπαίνουν στο παιχνίδι οι ζημίες και οι εγκαταλείψεις. Το Dakar είναι ένας αγώνας επιβίωσης και γι’ αυτό δεν κερδίζει ο γρηγορότερος αλλά ο καλυτέρα προετοιμασμένος και αυτός που θα κάνει λιγότερα λάθη. Τίποτα δεν είναι δεδομένο και σίγουρο. Την μια ημέρα είσαι ήρωας και την επόμενη μπορεί να είσαι στους τελευταίους στην κατάταξη. Αυτό είναι το στοιχείο του που τον κάνει τόσο ελκυστικό, εθιστικό θα έλεγα» τονίζει ο Βαγγέλης Μπερσής.

Το μότο του Μπρούνο Σαμπί για το Ράλι ήταν άλλωστε «Μία πρόκληση γι αυτούς που τολμούν, ένα όνειρο για όσους μένουν πίσω».

Ακολουθήστε το ApexSports.gr στο Google News!Μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

Τελευταία άρθρα Μηχανοκίνητα