fbpx

Test Drive: Dacia Jogger 1.0 TCe 100 LPG

Test Drive: Dacia Jogger 1.0 TCe 100 LPG

Η Dacia δεν σταματά να μας εκπλήσσει! Μετά από το best seller Duster, το οποίο κερδίζει ολοένα και περισσότερους φανατικούς θαυμαστές, αλλά και το Sandero που κατάφερε με την έκδοση Stepway να δημιουργήσει ένα νέο κοινό, η ρουμάνικη φίρμα ταράζει γι’ ακόμα μία φορά τα… νερά, με το Jogger.

Στην πραγματικότητα, με το νέο μοντέλο της, η Dacia εφευρίσκει από την αρχή το οικογενειακό αυτοκίνητο, με έως και 7 θέσεις για τους επιβάτες και τιμή προσιτή για όλους.

Το νέο Dacia Jogger αποτελεί τον τέταρτο πυλώνα της προϊοντικής στρατηγικής της Dacia. Το νέο μοντέλο αποτελεί μέρος του πλάνου της Dacia για την πλήρη ανανέωση της γκάμας της, την ώρα που δύο ακόμα νέα μοντέλα προγραμματίζεται να παρουσιαστούν μέχρι το 2025. 

Το νέο Dacia Jogger συγκεντρώνει πλεονεκτήματα από πολλές κατηγορίες: το μήκος ενός station wagon, την ευρυχωρία ενός MPV, την εμφάνιση ενός SUV. Πρόκειται για ένα μοντέλο που είναι… μία κατηγορία από μόνο του. Σαν γνήσιο μέλος της οικογένειας Dacia, το νέο Jogger προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.

Στο μπροστινό μέρος του νέο Dacia Jogger  ξεχωρίζει η μεγάλη γρίλια της μάρκας, τα φαρδιά φτερά και η θέση των τροχών που είναι ακροβολισμένοι στις τέσσερεις γωνίες του αμαξώματος, καθώς και το μυώδες και οριζόντιο καπό. Οι μεγάλοι τροχοί και το πίσω σποϊλερ προσδίδουν δυναμισμό. Τα κάθετα πίσω φώτα συμβάλλουν στην αίσθηση ότι η πίσω πόρτα είναι πιο πλατειά. Το σχέδιό τους τονίζει ακόμα περισσότερο τους ώμους των πίσω φτερών, ενισχύοντας την αίσθηση της σταθερότητας.

Το νέο Dacia Jogger αναδεικνύει τον εκδρομικό του χαρακτήρα με τις μπάρες οροφής, τα φαρδιά φτερά και τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος (200mm), που το καθιστούν ιδανικό για κάθε είδους διαδρομή.

Εφοδιασμένο με τροχούς μεγάλης διαμέτρου και ελαστικά υψηλού προφίλ, το νέο Dacia Jogger δείχνει ιδιαίτερα στιβαρό. Το μεγάλο μεταξόνιο (2,9μ.), ο μεγάλος χώρος για τα κεφάλια των επιβατών και το κάθετο πίσω μέρος (κάθετα φωτιστικά σώματα, πολύ φαρδιά πόρτα, χαμηλό κατώφλι), είναι στοιχεία που προδιαθέτουν για ένα εξαιρετικά ευρύχωρο εσωτερικό και έναν πολύ μεγάλο χώρο αποσκευών. Το αυξημένο ύψος της πίσω πόρτας κάνει πιο εύκολη την πρόσβαση στα πίσω ευρύχωρα καθίσματα. Με 4,55 μ. μήκους, το νέο Dacia Jogger είναι το μακρύτερο αυτοκίνητο στη γκάμα της Dacia. Αυτές οι πληθωρικές διαστάσεις που, όμως, παραμένουν compact, αποτελούν προτεραιότητα για τις οικογένειες που αναζητούν καθημερινή χρηστικότητα.

Εκ των έσω…

Για να αναβαθμιστεί η αισθητική του εσωτερικού, ανάλογα την έκδοση,  έχει τοποθετηθεί μια υφασμάτινη λωρίδα που διατρέχει ολόκληρο το πλάτος του ταμπλό. Τα στοιχεία οδήγησης (πίνακας οργάνων, οθόνη πολυμέσων) βρίσκονται πάνω από αυτή τη λωρίδα, ενώ τα εύκολα προσβάσιμα χειριστήρια (κλιματισμός, συστήματα υποβοήθησης οδήγησης) βρίσκονται από κάτω. Η ίδια υφασμάτινη επένδυση καλύπτει επίσης και τα υποβραχιόνια των μπροστινών θυρών.

Στην επταθέσια διάταξη, η πρόσβαση στα καθίσματα της 3ης σειράς του νέου Dacia Jogger είναι κορυφαία, χάρη στο μηχανισμό ανατροπής των καθισμάτων της 2ης σειράς. Ο χώρος για τα κεφάλια των 855 mm και η απόσταση για τα γόνατα των επιβατών των 127 mm στη 3η σειρά είναι ανάμεσα στις καλύτερες τιμές για 7θέσιο όχημα και υπόσχονται άνετη φιλοξενία για δύο ενήλικες.

Το νέο Dacia Jogger διαθέτει αποθηκευτικούς χώρους άνω των 23 λίτρων, που είναι διασκορπισμένοι σε ολόκληρη την καμπίνα. Μεταξύ αυτών και το κλειστό ντουλαπάκι του συνοδηγού με χωρητικότητα 7λ., οι εμπρός και πίσω θήκες στα πάνελ των θυρών με δυνατότητα τοποθέτησης μπουκαλιού του 1λ., ένας κλειστός χώρος 1,3λ. στην κεντρική κονσόλα και 6 ποτηροθήκες.

Το Jogger της δοκιμής μας εφοδιαζόταν με τον κινητήρα διπλού καυσίμου του Group Renault, χωρητικότητας ενός λίτρου με απόδοση 100 ίππους. Η μεικτή κατανάλωση του κινητήρα 1.0 TCe 100 LPG, δεν ξεπέρασε τα 8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα με βενζίνη, τιμή που δεν άλλαζε δραματικά με τη χρήση του υγραερίου. Επιπλέον, το συγκεκριμένο μοντέλο επιτυγχάνει μέγιστη αυτονομία που φτάνει τα 1.000 χιλιόμετρα, χάρη στα δύο ρεζερβουάρ που διαθέτει: ένα ρεζερβουάρ υγραερίου 40 λίτρων και ένα βενζίνης 50 λίτρων.

Σίγουρα, στον δρόμο αυτό που κάνει το Jogger να ξεχωρίζει είναι η σταθερότητα και το κράτημα. Η ενισχυμένη μπροστινή δομή αμαξώματος του νέου Dacia Jogger βοηθά στη μείωση των κραδασμών από τον κινητήρα. Το πάχος των επενδύσεων του πορτμπαγκάζ, η αεροτομή στο επάνω μέρος της πόρτας του χώρου αποσκευών και τα πλαίσια στις πόρτες, που εξαλείφουν την κοιλότητα μεταξύ των θυρών και του αμαξώματος, μειώνουν επίσης τον θόρυβο κύλισης. Κορυφαία μελέτη έχει γίνει και για τη μείωση των αεροδυναμικών θορύβων, όπως, για παράδειγμα προκύπτει από την τσιμούχα μεταξύ της βάσης και του περιβλήματος του καθρέφτη.

Οι τιμές του Jogger ξεκινούν από τα 18.800 ευρώ για την πενταθέσια έκδοση με τον κινητήρα διπλού καυσίμου και φτάνουν στις 24.780 ευρώ για την έκδοση με τις επτά θέσεις με κινητήρα βενζίνης με απόδοση 110 ίππους.

Ακολουθήστε το ApexSports.gr στο Google News!Μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

Τελευταία άρθρα Μηχανοκίνητα