Πρώην νικητής στις 24 ώρες του Λε Μαν, ο Νικ Τάντι δηλώνει ότι η νέα Porsche 963 είναι πολύ διαφορετική στην οδήγηση συγκριτικά με την άκρως επιτυχημένη 919 με την οποία ο Βρετανός οδηγός είχε πάρει τη νίκη στον πιο ιστορικό αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος αντοχής το 2015.
Ο Τάντι θα αγωνιστεί σε όλη την σεζόν του πρωταθλήματος IMSA το 2023 με τη νέα ομάδα της Porsche Penske και με ομόσταβλο τον Ματιέ Ζαμινέ. Παρά το γεγονός ότι η 963 έχει επίσης υβριδικό σύστημα, ο τρόπος που ανακτά ενέργεια είναι πολύ διαφορετικός από εκείνον που χρησιμοποιούσε η 919 την περίοδο 2014-2017.
«Δείχνει παρόμοιο και το νιώθεις παρόμοιο όταν κάθεσαι μέσα σε αυτό, αλλά τα 2 οχήματα είναι πολύ διαφορετικά στην οδήγηση», εξήγησε ο Τάντι. «Η LMP1 ήταν πολύ μπροστά από την εποχή της, αυτό ήθελε να κάνει τότε ο κατασκευαστής στους αγώνες. Η μεγάλη διαφορά με την LMDh, αν και το όχημα είναι Porsche, είναι ότι χρησιμοποιούμε κομμάτια από άλλα μέρη του κόσμου. Η δυσκολία είναι να ενώσεις όλα αυτά τα κομμάτια και η κατάσταση δυσκολεύει όταν υπάρχουν περισσότεροι εξωτερικοί παράγοντες».