Νέοι κινητήρες από τη Volvo στις γνωστές σειρές D4 (τετρακύλινδρες) και D6 (εξακύλινδρες).
Από το 2005 που κυκλοφόρησαν, έχουν πουλήσει πάνω από 100.000 κομμάτια. Με ίδιο μέγεθος, ίδιο μπλοκ αλλά με αλλαγές σε καίρια σημεία οι νέοι κινητήρες αποδίδουν τουλάχιστον 10% περισσότερη ιπποδύναμη ενώ όσο μεγαλώνουν σε κυβισμό και ίππους, τόσο περισσότερο είναι το όφελος.
Το ενδιαφέρον είναι οτι είναι και οικονομικότεροι σε καταναλωση κατα 1 ως 7%. οι αλλαγές αφορούν το τούρμπο και τον κομπρέσορα τα ηλεκτρονικά, τις ντίζελ τον ψεκασμό και άλλα. οι νέοι κινητήρες έχουν επίσης ηλεκτρονική ανοδίωση. οι καινοτομίες δεν σταματούν εδώ.
Οι νέοι κινητήρες έχουν υδραυλική προοδευτική συμπλεξη στη ρεβερσα.
Είναι επίσης fly by wire δηλαδη οι εντολές δίνονται ηλεκτρονικά και όχι μηχανικά ώστε να προστατευονται από λάθος κινήσεις.
Σέρβις θα θέλουν κάθε δύο χρόνια και όχι κάθε χρόνο.