Η κατηγορία πρωτοτύπων LMP2 δείχνει να μένει εκτός προγράμματος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής του 2024 την στιγμή που αυξάνονται όλο και περισσότερο οι συμμετοχές στην Hypercar.
Η σκέψη το παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής να συνεχίσει χωρίς την LMP2 με εξαίρεση τις 24 ώρες του Λε Μαν, θα είναι ένα από τα σημαντικά θέματα συζήτησης στο παγκόσμιο συμβούλιο μηχανοκίνητου αθλητισμού της FIA την προσεχή Παρασκευή.
Τη προσεχή αγωνιστική περίοδο θα υπάρχουν τουλάχιστον 11 συμμετοχές στην κορυφαία κατηγορία, την Hypercar, από τις Toyota, Ferrari, Peugeot, Porsche και Cadillac και ο αριθμός αυτός μπορεί να αυξηθεί αν μπουν με 2 μονοθέσια οι Glickenhaus και Vanwall. Το 2024 ο αριθμός αυτός θα γίνει μεγαλύτερος με την προσθήκη των εργοστασιακών LMDh από τις BMW, Alpine και Lamborghini χωρίς να αποκλείεται η παρουσία ιδιωτικών συμμετοχών.
Με την κατηγορία GT να γίνεται πιο προσβάσιμη σε περισσότερους κατασκευαστές καθώς θα υπάρχουν οχήματα GT3, σε μία κατηγορία που θα ονομάζεται GTLM, ο χώρος για τα LMP2 γίνεται όλο και μικρότερος. Ο Πιερ Φιγιόν, πρόεδρος του promoter του FIA WEC, της ACO, είπε: «Χρόνο με το χρόνο, το πρωτάθλημα βελτιώνεται σε ότι αφορά την ποιότητά του ωστόσο σε ότι αφορά την ποσότητα θα είναι δύσκολο να αυξήσουμε τον αριθμό των οχημάτων σε πίστες που μπορούν να φιλοξενήσουν περισσότερα από 36 ή 38 αυτοκίνητα. Η μελλοντική μορφή φυσικά θα εξαρτηθεί από την επιτυχία των Hypercar. Αν οι κατασκευαστές φέρουν 20 ή 25 οχήματα στη μεγάλη κατηγορία, τότε δεν θα υπάρχει αρκετός χώρος για τους άλλους ενώ επίδραση θα έχει και η GT για το 2024».