Μόνον ως θετική μπορεί να κριθεί η κίνηση της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος να προχωρήσει σε δημοσιοποίηση του πλαισίου διεξαγωγής των Πανελληνίων Πρωταθλημάτων του 2023.
Κι αυτό διότι την Κυριακή 13 Νοεμβρίου έχει προγραμματιστεί συνάντηση μερίδας οδηγών και συνοδηγών, ως εκ τούτου το να έχουν οι αγωνιζόμενοι στα χέρια τους το «προσχέδιο» του 2023 σίγουρα θα συμβάλλει στην πραγματοποίηση διαλόγου και στην επιστροφή των ελληνικών αγώνων στην κανονικότητα.
Η Επιτροπή Αγώνων (ΕΠΑ) της ΟΜΑΕ γνωστοποίησε πως στα Ράλι, τα Πανελλήνια Πρωταθλήματα θα είναι δύο, ένα Χώματος και ένα Ασφάλτου, με τρεις αγώνες να προσμετρούν σε καθένα εξ αυτών. Τα χιλιόμετρα των Ειδικών Διαδρομών της κάθε αγωνιστικής συνάντησης θα μειωθούν σε 70 από 80 που είναι μέχρι σήμερα, κάτι που αναμένεται να βοηθήσει σημαντικά τους αγωνιζόμενους σε αυτή τη δύσκολη οικονομικά εποχή που διανύουμε.
Όσον αφορά στα Κύπελλα Ράλι, επίσης θα διεξαχθεί ένα Κύπελλο Χώματος και ένα Ασφάλτου, θα προμετρούν από τρεις αγώνες σε αυτά, αλλά τα χιλιόμετρά τους θα είναι από 38 έως 42.
Το Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων θα αποτελείται από το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, από ένα ακόμα Ράλι σε άσφαλτο, καθώς και από δύο μικρότερα Ράλι Σπριντ. Θα προσμετρούν τρεις αγώνες με συντελεστή.
Στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων του 2023 θα προσμετρούν έξι αγώνες, στο Πρωτάθλημα Crosscar-Rallycross θα προσμετρούν πέντε, και άλλοι τέσσερις αγώνες στο Πρωτάθλημα Regularity Rally.
Όσο για τους αγώνες πλαγιολίσθησης και ατομικής επιτάχυνσης, θα προσμετρούν από έξι αγώνες αντίστοιχα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift και στο Πρωτάθλημα αγώνων Dragster.
Για τα υπόλοιπα είδη αγώνων, οι λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν μαζί με τη δημοσίευση των προγραμμάτων του 2023, τις προσεχείς ημέρες.