Το αυτοκινητοδρόμιο του Ιντερλάγκος στο Σάο Πάουλο φιλοξενεί τον προτελευταίο γύρο της φετινής σεζόν στη Φόρμουλα 1 που συμπεριλαμβάνει τον τελευταίο αγώνα σπριντ της χρομνιάς.
Η Pirelli επέλεξε τις τρεις μεσαίες γόμες της γκάμας για το Βραζιλιάνικο γκραν πρι. Η C2 θα είναι η P Zero λευκή/σκληρή γόμα, η C3 θα είναι η P Zero κίτρινη/μέση γόμα και η C4 θα είναι η P Zero κόκκινη/μαλακή γόμα. Οι δυο προηγούμενοι αγώνες στο Όστιν και στην πόλη του Μεξικό έγιναν με την ίδια επιλογή γομών.
Το αυτοκινητοδρόμιο «Ζοσέ Κάρλος Πάτσε», πήρε το όνομά του από το διάσημο Βραζιλιάνο οδηγό, Ιταλικής καταγωγής, έχει φορά αντίθετη των δεικτών του ρολογιού και περιέχει 15 στροφές που καταπονούν με μέτρια πλευρικά φορτία τα ελαστικά.
Το Βραζιλιάνικο γκραν πρι είναι γνωστό για τα πολλά προσπεράσματα και τις συχνές εμφανίσεις του αυτοκινήτου ασφαλείας. Ο καιρός είναι πάντα ένα ερωτηματικό στο παρελθόν έχουμε δει καταιγίδες αλλά και υψηλές θερμοκρασίες με ηλιοφάνεια.
Οι ομάδες ακολούθησαν διαφορετικές στρατηγικές το 2021 αλλά όσοι ανέβηκαν στο βάθρο έκαναν δυο πιτ στοπ. Ο νικητής Λιούις Χάμιλτον, τερμάτισε χρησιμοποιώντας την P Zero λευκή/σκληρή γόμα μπροστά από τους Μαξ Φερστάπεν και Βάλτερι Μπότας που είχαν ίδια γόμα.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Μάριο Ίσολα, δήλωσε: «Η Formula πηγαίνει στο Ιντερλάγκος: ο μικρότερος σε μήκος, γύρος της χρονιάς μετά το Μονακό και το Μεξικό. Πρόκειται για μια ιστορική πίστα με φορά αντίθετη των δεικτών του ρολογιού, που συνδυάζει γρήγορα τμήματα, με αλληλουχία στροφών μέσης ταχύτητας όπως τα περίφημα “S” του Σένα. Δεν υπάρχουν μεγάλες απαιτήσεις από τα ελαστικά όσον αφορά στην πρόσφυση και στην σταθερότητα στο φρενάρισμα καθώς η σχεδίαση έχει ως αποτέλεσμα συνεχή ροή χωρίς αργές στροφές. Αυτό διευκολύνει τις ομάδες όσον αφορά στη διαχείριση της φθοράς των πίσω ελαστικών. Η Βραζιλία θα φιλοξενήσει και τον τελευταίο φετινό αγώνα σπριντ. Έχει ενδιαφέρον να δούμε τι θα γίνει με τα φετινά μονοθέσια στην πίστα. Επίσης περιμένουμε πολλές διαφορετικές στρατηγικές. Το 2021 στον αγώνα του Σαββάτου οι μισοί οδηγοί έβαλαν τη μέση και οι άλλοι μισοί τη μαλακή γόμα. Παρά το μικρό μήκος της πίστας, γίνονται πολλά προσπεράσματα. Πέρυσι ο Lewis Hamilton ήταν πρωταγωνιστής σε μια επιστροφή από την 10η θέση που του έδωσε τη νίκη με στρατηγική δυο αλλαγών. Οπότε φέτος με τη νέα γενιά μονοθεσίων και ελαστικών περιμένουμε έναν ακόμη συναρπαστικό αγώνα».