Η Nissan, για 2η συνεχόμενη χρονιά, ανακηρύχθηκε ως ένα από τα εταιρικά σήματα με τη μεγαλύτερη κοινωνική επίδραση στον κόσμο
Το Laureus Sport for Good Index αναγνωρίζει τη συμβολή της Nissan στην κατεύθυνση θετικών κοινωνικών αλλαγών, μέσω του αθλητισμού
Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η Laureus, σε συνεργασία με την SportsPro, ανακήρυξε την Nissan ως ένα από τα εμπορικά σήματα με την μεγαλύτερη κοινωνική επίδραση στον κόσμο, στο δείκτη Laureus Sport for Good Index.
Ο δείκτης υπογραμμίζει τη θετική επιρροή της Nissan στον αθλητισμό μέσω ποικίλων πρωτοβουλιών, συμπεριλαμβανομένης της συμμετοχής της στην αμιγώς ηλεκτρική σειρά αγώνων της Formula E και έργων που έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν άτομα με αναπηρία να συμμετέχουν σε αθλητικές δραστηριότητες, όπως το Nissan Possibilities Project στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Ως η μοναδική αυτοκινητοβιομηχανία που αναφέρεται στον συγκεκριμένο δείκτη, η αναγνώριση αυτή επιβεβαιώνει ακόμα μια φορά τη δέσμευση της Nissan να γίνει μια πραγματικά βιώσιμη εταιρεία και να συμβάλει σε έναν καθαρότερο, ασφαλέστερο και χωρίς αποκλεισμούς κόσμο. Αυτό είναι αναπόσπαστο στοιχείο του μακροπρόθεσμου οράματος Nissan Ambition 2030 της εταιρείας, για την ενίσχυση της κινητικότητας αλλά και πέραν αυτής, μέσω τεχνολογιών ηλεκτροκίνησης και ευφυΐας οχημάτων.
Ο δείκτης, που λανσαρίστηκε το 2021, αναδεικνύει 29 εμπορικά σήματα που, μέσω της συνεργασίας, της καινοτομίας και της δημιουργικότητας, συνεισφέρουν σημαντικά στους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs) που έχουν τεθεί από τα Ηνωμένα Έθνη.