Η αποχώρηση του Οτ Τάνακ στο τέλος της φετινής σεζόν από τη Hyundai Motorsport ανοίγει πολλαπλές επιλογές για το μέλλον της ομάδας στο WRC.
Με την αποχώρηση του πρώην Παγκόσμιου Πρωταθλητή αλλά και με τη διακοπή της συνεργασίας με τον νεαρό Σουηδό Όλιβερ Σόλμπεργκ, μένουν μία ή δύο θέσεις να καλυφθούν, καθώς το βελγικό πλήρωμα των Νεβίλ-Βινταγκέ θα είναι αυτό που θα συμμετάσχει σε όλο το WRC, ενώ ακούγεται ότι οι Σόρδο-Καρέρα, που φέτος μοιράστηκαν το τρίτο i20 N Rally1 με τον Σόλμπεργκ, θα μπορούσαν να λάβουν μέρος ακόμα και σε οκτώ αγώνες το 2023.
Οι φήμες θέλουν τους Αντρέας Μίκελσεν, Κρεγκ Μπριν, Τέεμου Σούνινεν και Κρις Μικ να είναι υποψήφιοι για να οδηγήσουν ένα Hyundai i20 N Rally1 το 2023. Και οι τέσσερις είναι εξαιρετικοί οδηγοί, με καθέναν εξ΄ αυτών να έχει κάποια «ατού». Ο Μίκελσεν, για παράδειγμα, συνδέεται με μακροχρόνια φιλία με τον Νεβίλ, ενώ ο Μικ θα μπορούσε να αρκεστεί σε ένα πρόγραμμα 6-7 αγώνων, «αντικαθιστώντας» τον Σόρδο όποτε ο Ισπανός δεν θα συμμετέχει.