Τον Σεπτέμβριο του 2022, οι ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση αυξήθηκαν κατά 9,6%, σηματοδοτώντας τον δεύτερο συνεχή μήνα αύξησης για το τρέχων έτος.
Ωστόσο, η αύξηση αυτή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη χαμηλή βάση σύγκρισης από τον Σεπτέμβριο του 2021, όταν η έλλειψη ημιαγωγών εμπόδισε την παραγωγή οχημάτων.
Εξετάζοντας τις τέσσερις μεγαλύτερες αγορές της ΕΕ, η Γερμανία και η Ισπανία κατέγραψαν διψήφια αύξηση (+14,1% και +12,7% αντίστοιχα), ενώ η Γαλλία (+5,5%) και η Ιταλία (+5,4%) παρουσίασαν πιο μέτριους ρυθμούς ανάπτυξης.
Κατά τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2022, η αγορά επιβατικών αυτοκινήτων της ΕΕ συρρικνώθηκε κατά 9,9% σε 6.784.090 μονάδες, παρά τα θετικά αποτελέσματα που καταγράφηκαν τους δύο τελευταίους μήνες.
Αυτό αντανακλάται στις επιδόσεις των περισσότερων χωρών, με όλες τις μεγάλες αγορές της περιοχής να αντιμετωπίζουν απώλειες κατά τη διάρκεια αυτής της εννεάμηνης περιόδου. Η Ιταλία σημείωσε τη μεγαλύτερη πτώση (-16,3%), ακολουθούμενη από τη Γαλλία (-11,8%), τη Γερμανία (-7,4%) και την Ισπανία (-7,4%).