fbpx

Ψηφιακές καινοτομίες με τη συνεργασία της AWS για το BMW Group

Ψηφιακές καινοτομίες με τη συνεργασία της AWS για το BMW Group

Το BMW Group και η AWS (Amazon Web Services) ανακοίνωσαν μία στρατηγική συνεργασία που θα έχει ως αποτέλεσμα οι δύο εταιρείες να αναπτύσσουν από κοινού καινοτόμες τεχνολογίες cloud με στόχο τη μέγιστη αξιοποίηση των δυνατοτήτων δεδομένων των μελλοντικών γενεών οχημάτων.

Οι δύο εταιρείες συνεργάζονται επίσης στην ανάπτυξη τυποποιημένων λύσεων cloud για εμπορική χρήση για την ασφαλή διαχείριση δεδομένων οχημάτων. Η ανακοίνωση αυτή σηματοδοτεί τη συνέχεια της συνεργασίας των δύο εταιρειών στον τομέα των συνδεδεμένων οχημάτων, που ξεκίνησε το 2015.

Όπως σε όλες τις προηγούμενες συνεργασίες, το BMW Group διατηρεί τον πλήρη και αποκλειστικό έλεγχο των δεδομένων και συμμορφώνεται με τους κανονισμούς προστασίας δεδομένων που ισχύουν στις αντίστοιχες αγορές.

Ο συνδεδεμένος στόλος της BMW απαριθμεί σήμερα περίπου 20 εκατομμύρια οχήματα σε πάνω από 50 χώρες. Σήμερα, ο συνδεδεμένος στόλος οχημάτων του BMW Group ήδη στέλνει καθημερινά περίπου δέκα δισεκατομμύρια αιτήματα για πληροφορίες στο backend – όπως είναι γνωστή η υποδομή IT στο cloud για τη λειτουργία και διαχείριση των λειτουργιών συνδεδεμένων οχημάτων.

Τα δεδομένα οχήματος και ο τρόπος με τον οποίο είναι διασυνδεμένα με το cloud, αποτελούν τη βάση για λειτουργίες πελατών όπως το My BMW App, λειτουργίες υποστήριξης οδηγού, καθοδήγηση διαδρομής βελτιστοποιημένη για φόρτιση, over-the-air ενημερώσεις και ανίχνευση κινδύνου στο δρόμο. Τα δεδομένα οχημάτων είναι σημαντικά και για την εταιρεία, καθώς χρησιμοποιούνται για ειδικούς σκοπούς, όπως η βελτίωση και αναβάθμιση λειτουργιών πελατών, η διαχείριση ποιότητας και οι aftersales διαδικασίες.

Για να μπορεί να συμβαδίσει με τον ραγδαία αυξανόμενο αριθμό συνδεδεμένων οχημάτων, το BMW Group, το 2017, δημιούργησε ένα κεντρικό σημείο πρόσβασης για εσωτερικούς χρήστες δεδομένων που δημιουργούνται από το όχημα. Με αυτόν τον τρόπο, το BMW Group έλαβε μέτρα προκειμένου να εξασφαλίσει ότι τα δεδομένα των πελατών προστατεύονται και υποβάλλονται σε ασφαλή επεξεργασία σύμφωνα με τις απαιτήσεις απορρήτου δεδομένων, μέσω καθιερωμένων διαδικασιών – σε όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιείται η εταιρία. Σε αυτή την τελευταία συνεργασία, το BMW Group θα διατηρήσει και πάλι τον αποκλειστικό έλεγχο των δεδομένων. Η AWS προσφέρει υποδομές και υπηρεσίες cloud χωρίς δυνατότητα πρόσβασης ή γνώσης σε δεδομένα που δημιουργούνται από τον στόλο συνδεδεμένων οχημάτων του BMW Group.

Στο μέλλον, ένα self-service portal θα δίνει τη δυνατότητα στους προγραμματιστές του BMW Group (που εργάζονται πάνω στη βελτίωση λειτουργιών για πελάτες) να αποκτούν τα απαραίτητα δεδομένα on demand με μερικά κλικ. Με τη χρήση υπηρεσιών της AWS και με μία αξιόπιστη υποδομή, ο ιστότοπος θα λειτουργεί αποτελεσματικά και ομαλά, επιτρέποντας στους μηχανικούς και τους ειδικούς δεδομένων του BMW Group να εστιάζουν αποκλειστικά στο περιεχόμενο και στην ποιότητα των δεδομένων. Επιπλέον, τα δεδομένα καθίστανται διαθέσιμα σε τρίτους — κατόπιν συναίνεσης των πελατών — για ορισμένες εφαρμογές.

Ακολουθήστε το ApexSports.gr στο Google News!Μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

Ετικέτες άρθρου

Τελευταία άρθρα Μηχανοκίνητα