Με μεγάλο πρωταγωνιστή τον Πασχάλη Χατζημάρκο ολοκληρώθηκε το πρώτο σκέλος της Ανάβασης Ριτσώνας «Νίκος Παππάς». Συνολικά 80 αγωνιστικά εκκίνησαν στον αγώνα, με τον «ακροπολικό» Χατζημάρκο να σημειώνει συνολικά τον καλύτερο χρόνο του σκέλους. Ο Πασχάλης ήταν εντυπωσιακός στη Formula Saloon και σταμάτησε το χρονόμετρο στο 2.02.85 με το πανίσχυρο Mitsubishi Lancer EVO 9 FS.
Δεύτερος στην κορυφαία κατηγορία ήταν οπ Πιτ Παρθένης, ο οποίος έδειξε ότι το πρόβλημα που αντιμετώπισε στις πρώτες δύο περιόδους δοκιμών του Σαββάτου με τα ηλεκτρικά του Mitsubishi Lancer EVO 9 GPX ανήκε στο παρελθόν και έκανε χρόνο 2.08.47. Την τριάδα της Formula Saloon συμπλήρωσε ο Κώστας Πατσουρέας με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer EVO 9, με χρόνο 2.09.85. Ταχύτερος στην FST2 ήταν ο Ντίνος Ζυγογιάννης με Skoda Fabia, στην FSA τον κορυφαίο χρόνο σημείωσε ο Νίκος Παπαδόπουλος με Ford Escort RS2000, ενώ στην FSA έως 2 λίτρα την πρωτιά πήρε ο Απόστολος Κούσης με Honda Civic Type R.
Στην ομάδα «Ν» στο πρώτο σκέλος του αγώνα της Κυριακής ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος με Honda Civic Type R ήταν ο ταχύτερος, ακολουθούμενος από τον Νίκο Καραθανάση με ίδιο αυτοκίνητο. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε Νίκος Αργυράκης με Citroen Saxo VTS ήταν νικητής στην Ν2.
Εντυπωσιακή γι’ ακόμα μία φορά ήταν η «μάχη» στην Ομάδα «Α», εκεί όπου ο Μιχάλης Ευθυμίου με χρόνο 2.10.97 με το Ford Escort RS Cosworth ήταν ο μεγάλος νικητής. Όμως ο Στάθης Κουκέας δεν το έβαλε κάτω και με χρόνο 2.11.44 ήταν… μια ανάσα πίσω από τον Ευθυμίου, οδηγώντας το Ford Fiesta R5. Την τριάδα συμπλήρωσε ο Δημήτρης Πολατσίδης με Mitsubishi Lancer EVO 6. Ο Αλέξης Μητσάκος με Peugeot 106 S16 πρώτευσε στην Α6. Στην Α7 ταχύτερος ήταν ο Γιώργος Ντέκας με Citroen Saxo VTS, ενώ στην Α5 ο Βασίλης Μπάτης με Toyota Yaris.
Στην ομάδα «Ε» ταχύτερος στο α’ σκέλος ήταν ο Κωνσταντίνος Παπαχρήστος με το Citroen Saxo VTS. Ο Βασίλης Ντέρμας με Opel Ascona I 2000 ήταν δεύτερος, κερδίζοντας παράλληλα και την Ε11, ενώ τρίτος ήταν ο Χρήστος Λάππας με Citroen Saxo VTS. Ο Θανάσης Μπέκας με Ford Sierra 3D ήταν ο νικητής της Ε12, ενώ στην Ε9 ο Γρηγόρης Σταματίου δεν είχε αντίπαλο.
Τέλος, στα ιστορικά, ο Γιάννης Κάτσικας ήταν και πάλι άπιαστος με το Ford Escort MK2 RS2000, με τον Γιώργο Γαβριηλίδη να τον ακολουθεί με Ford Escort MK1 RS1600 και τον Στέλιο Μπολέτη να συμπληρώνει την τριάδα, με Ford Escort RS2000.