Με τον ιδανικότερο τρόπο ολοκληρώθηκε το πρώτο σκέλος των χρονομετρημένων δοκιμών της Ανάβασης Ριτσώνας «Νίκος Παππάς», καθώς οι μάχες με το χρονόμετρο ήταν συγκλονιστικές!
Είναι χαρακτηριστικό ότι στις δύο από τις πέντε κατηγορίες, η πρωτιά κρίθηκε στα χιλιοστά του δευτερολέπτου, γεγονός που μας προδιαθέτει για ακόμα πιο σπουδαίο θέαμα στη συνέχεια του αγώνα.
Στην ομάδα «Ν» ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος με Honda Civic Type R ήταν ο ταχύτερος, ακολουθούμενος από τον Νίκο Καραθανάση με ίδιο αυτοκίνητο. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Νίκος Αργυράκης με Citroen Saxo VTS, ο οποίος ήταν νικητής και στην Ν2. Στην Ν4 τον καλύτερο χρόνο «έγραψε» ο Γιάννης Δασκαλόπουλος με Mitsubishi Lancer EVO 9.
Εκπληκτική ήταν η «μάχη» στην Ομάδα «Α», εκεί όπου ο Μιχάλης Ευθυμίου έδειξε τα… δόντια του, σημειώνοντας χρόνο 2.14.42 με το Ford Escort RS Cosworth. Όμως ο Στάθης Κουκέας δεν το έβαλε κάτω και με χρόνο 2.14.57 ήταν… μια ανάσα πίσω από τον Ευθυμίου, οδηγώντας το Ford Fiesta R5. Την τριάδα συμπλήρωσε ο Αλέξης Μητσάκος με Peugeot 106 S16, ο οποίος πρώτευσε στην Α6. Στην Α7 ταχύτερος ήταν ο Γιώργος Ντέκας με Citroen Saxo VTS, ενώ στην Α5 η Βάσω Κουρτίδου με Toyota Yaris.
Εξίσου «κλειστή» ήταν η «μάχη» και στην «Ε». Ο Χρήστος Λάππας με το Peugeot 106 S16 έκανε χρόνο 2.21.24 και ήταν πρώτος, όμως από κοντά τον ακολούθησε ο Κώστας Παπαχρήστος με το Citroen Saxo VTS, ο οποίος σταμάτησε το χρονόμετρο στο 2.21.77. Την τριάδα συμπλήρωσε ο νικητής της Ε10 Βασίλης Ντέρμας με Opel Ascona I 2000, ο οποίος έκανε 2.22.00! Στην Ε9 ταχύτερος ήταν ο Γρηγόρης Σταματίου με Peugeot 106 Rallye, ενώ στην Ε12 ο Γιώργος Νέγκρης με το τετρακίνητο Mazda 323 Familia.
Στη Formula Saloon είχε ακόμα μία μάχη των Mitsubishi Lancer EVO, με τον Πασχάλη Χατζημάρκο να συνεχίζει με… κεκτημένη ταχύτητα από την Πορταριά και να κάνει χρόνο 2.05.78. Ακολούθησε ο Κώστας Πατσουρέας με χρόνο 2.10.63, ενώ τρίτος ήταν ο Απόστολος Κούσης με Honda Civic Type R με 2.15.60, ο οποίος κέρδισε και την FSA έως 2 λίτρα. Ο Ντίνος Ζυγογιάννης με Skoda Fabia S2000 ήταν ο ταχύτερος στην FST2< ενώ στην FSA την πρωτιά κατέκτησε ο Νίκος Στραβοκώστας με Alfa Romeo A156.
Πιο γρήγορος στο πρώτο σκέλος των χρονομετρημένων δοκιμαστικών της κατηγορίας των ιστορικών ήταν ο Γιάννης Κάτσικας με το Ford Escort MK2 RS2000. Ο Γιώργος Γαβριηλίδης με Ford Escort MK1 RS1600 και ο Στέλιος Μπολέτης με Ford Escort RS2000 πέτυχαν τη δεύτερη και τρίτη καλύτερη επίδοση στην κατηγορία.