fbpx

Χατζημάρκος, Ευθυμίου και Χαραλαμπόπουλος έκαναν το «3 στα 3» στη Ριτσώνα

Χατζημάρκος, Ευθυμίου και Χαραλαμπόπουλος έκαναν το «3 στα 3» στη Ριτσώνα

Έπεσε η αυλαία των χρονομετρημένων δοκιμών της Ανάβασης Ριτσώνας «Νίκος Παππάς», με τρεις οδηγούς, τους, Πασχάλη Χατζημάρκο, Γιάννη Χαραλαμπόπουλο και Μιχάλη Ευθυμίου να κερδίζουν τις κατηγορίες τους και αυτή τη φορά.

Στη Formula Saloon, λοιπόν, ο Πασχάλης Χατζημάρκος έκανε το «3 στα 3», σημειώνοντας αυτή τη φορά χρόνο 2.05.15 με το Mitsubishi Evo 9 FS. Δεύτερος ήταν και πάλι ο Κώστας Πατσουρέας με Mitsubishi Lancer EVO 9, ενώ τρίτος ήταν ο Πιτ Παρθένης με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer 9 GPX. Ο Αποστόλης Κούσης κέρδισε την FSA έως 2 λίτρα με το Honda Civic Type R, με τον Γιώργο Ανδριανόπουλο με Ford Sierra Cosworth να πρωτεύει στην FST2. Στην FSA ταχύτερος και σε αυτό το σκέλος ήταν ο Νίκος Στραβοκώστας με Alfa Romeo A156.

Στην ομάδα «Ν» το τρίτο σκέλος των δοκιμών εξελίχθηκε σε… παράσταση των Honda Civic Type R, καθώς κατέκτησαν και τις τρεις πρώτες θέσεις. Ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος ήταν για ακόμα μία φορά ο ταχύτερος, με τον Νίκο Καραθανάση να ακολουθεί και τον Γιάννη Παράβαλο αυτή τη φορά να ανεβαίνει στην τρίτη θέση. Ο Νίκος Συκαράς με Peugeot 106 S16 ήταν ο ταχύτερος στην Ν2.

Στην ομάδα «Α» αυτή τη φορά η επικράτηση του Μιχάλη Ευθυμίου με το Ford Escort RS Cosworth ήταν πιο εύκολη, καθώς η διαφορά του από τον Στάθη Κουκέα με το Ford Fiesta R5 ήταν σχεδόν δύο δευτερόλεπτα. Ο Αλέξης Μητσάκος ολοκλήρωσε την πρώτη τριάδα με το Peugeot 106 S16, κερδίζοντας συνάμα και την Α6. Ο Γιώργος Ντέκας ήταν νικητής στην Α7 με το Citroen Saxo VTS, ενώ στην Α5 ήταν η σειρά του Βασίλη Μπάτη με Toyota Yaris να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο.

Στην ομάδα «Ε» είχαμε τρίτο διαφορετικό νικητή, καθώς ήταν η σειρά του Βασίλη Ντέρμα με το Opel Ascona I 2000 να σημειώσει τον κορυφαίο χρόνο της κατηγορίας. Ο Χρήστος Λάππας ακολούθησε στη δεύτερη θέση με Peugeot 106 S16 κερδίζοντας παράλληλα και την Ε10, ενώ τρίτος ήταν ο Σταμάτης Δημητρόπουλος με Citroen Saxo VTS. Ο Θανάσης Μπέκας με Ford Sierra 3D ήταν ο νικητής της Ε12, ενώ στην Ε9 ο Γρηγόρης Σταματίου και πάλι δεν είχε αντίπαλο.

Τέλος, στα ιστορικά στο τρίτο σκέλος ανέβηκαν μόλις τρία αυτοκίνητα, με τον Γιώργο Γαβριηλίδη να είναι ο ταχύτερος με Ford Escort MK1 RS1600. Δεύτερος ήταν ο Στέλιος Μπολέτης με Ford Escort RS2000, ενώ τρίτος ο Κωνσταντίνος Δρόσος με Ford Escort MK1 RS2000.

Ακολουθήστε το ApexSports.gr στο Google News!Μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

Τελευταία άρθρα Μηχανοκίνητα