Μεγάλη μάχη γίνεται στην 42η Ανάβαση Πορταριάς, με τους πρωταγωνιστές να τα δίνουν όλα από τις χρονομετρημένες δοκιμές κιόλας!
Στη Formula Saloon είχαμε… αλλαγή σκυτάλης, καθώς στο δεύτερο σκέλος για την FST ταχύτερος ήταν αυτή τη φορά ο Πασχάλης Χατζημάρκος με Mitsubishi EVO IX. Το δεύτερο χρόνο σημείωσε ο Κωνσταντίνος Πατσουρέας με ακόμα ένα Mitsubishi EVO IX, με τη διαφορά ανάμεσα στους δύο να είναι 77 χιλιοστά του δευτερολέπτου! Ο Μάριος Ηλιόπουλος με το Ford Focus RS σημείωσε τον τρίτο χρόνο, παρότι στο πρώτο σκέλος δεν είχε λάβει μέρος. Ο Νίκος Παπαδόπουλος με Ford Escort RS, ήταν και πάλι ο ταχύτερος στην FSA. Ο Αποστόλης Κούσης με Honda Civic Type R κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στην FSA έως 2 λίτρα, ενώ στην FST2 ταχύτερος ήταν και πάλι ο Βασίλης Καντέρης με Toyota Corolla Drift. Στο δεύτερο σκέλος των χρονομετρημένων δοκιμών της 42ης Ανάβασης Πορταριάς ταχύτερος στην Ομάδα Ν και στην Ν4 ήταν ο Κώστας Κάκος με Mitshubishi Lancer EVO IX, με τον Μηνά Μπενή με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer EVO IX να σημειώνει τον δεύτερο χρόνο. Ο Κωνσταντίνος Καραθανάσης με Honda Civic Type R, σημείωσε τον τρίτο ταχύτερο χρόνο, ενώ ήταν και ταχύτερος στην κλάση Ν3. Για την κλάση Ν2 ήταν ο Παναγιώτης Σμυρναίος με Peugeot 106 S16.
Στην Ομάδα A ταχύτερος ήταν ο Γιώργος Θανάσης με Mitsubishi Lancer EVO VIII, ο οποίος ήταν ταχύτερος και στην κλάση Α8. Ο Στάθης Κουκέας με Ford Fiesta R5 σημείωσε και πάλι τον δεύτερο χρόνο στην Α8, με τον Μιχάλη Ευθυμίου με Ford Escort RS Cosworth να πετυχαίνει τον τρίτο ταχύτερο χρόνο για την Α8. Στην κλάση Α6 τον ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο Αποστόλης Βλάχος με Peugeot 106 S16, ενώ στην Α5 ταχύτερος ήταν ο Άγγελος Μπατσίλας με Suzuki Swift 1300.
Στην Ομάδα Ε ταχύτερος στο δεύτερο σκέλος των χρονομετρημένων δοκιμών ήταν ο Χρήστος Λάππας με Peugeot 106 S16, ο οποίος ήταν και ταχύτερος στην Ε10. Ο Κωνσταντίνος Παπαχρήστος με Citroen Saxo VTS σημείωσε τον δεύτερο χρόνο στην Ε10, με τον Μιχάλης Παρασκευάς με Suzuki SA413 GTI να πετυχαίνει τον τρίτο χρόνο συνολικά αλλά και στην Ε10. Στην κλάση Ε9, τον ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο Ευθύμιος Λακόρτε με Peugeot 106 S16, στην Ε11 ταχύτερος ήταν και πάλι ο Βασίλης Ντέρμας με Opel Ascona I 2000, ενώ στην Ε12, ταχύτερος και στο δεύτερο σκέλος ήταν ο Γιώργος Γεροοδήμος με Opel Astra H GTC OPC.
Τέλος, στα ιστορικά ο Γιάννης Κάτσικας έκανε το «2 στα 2» στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά με το Ford Escort MK2 RS2000. Τον δεύτερο χρόνο σημείωσε ο Ζαχαρίας Ζάχος με Toyota Corolla AE86 GT.