fbpx

F1: Ασυμφωνία των ομάδων για τον τερματισμό πίσω από αυτοκίνητο ασφαλείας

F1: Ασυμφωνία των ομάδων για τον τερματισμό πίσω από αυτοκίνητο ασφαλείας

Μετά τα όσα συνέβησαν στον τελευταίο αγώνα της περασμένης σεζόν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα F1 και το Γκραν Πρι Άμπου Ντάμπι οι ομάδες δεν συμφώνησαν στα σχέδια για να σταματήσουν οι αγώνες να ολοκληρώνονται πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής της McLaren, Αντρέας Ζάιντλ.

 Η συζήτηση επανήλθε στην επικαιρότητα μετά το Γκραν Πρι Ιταλίας την περασμένη εβδομάδα όταν η επιστροφή στη δράση δεν έγινε ποτέ μετά το πρόβλημα του Ντάνιελ Ρικιάρντο πέντε γύρους πριν το τέλος, με τον αγώνα να ολοκληρώνεται πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Παρά το γεγονός ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση οι κανονισμοί εφαρμόστηκαν κατά γράμμα, αντίθετα με το Άμπου Ντάμπι την περασμένη χρονιά, οι θεατές έμειναν με μία πικρή γεύση.

 Ο επικεφαλής της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, είπε ότι πιστεύει πως ο αγώνας θα έπρεπε να δει την κόκκινη σημαία για να διασφαλιστεί ότι θα ολοκληρωνόταν με τουλάχιστον έναν γύρο δράσης ώστε να αποφευχθεί η ολοκλήρωση πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Ζάιντλ αποκάλυψε ότι το σχέδιο να προσπαθήσουν και να αποτρέψουν τερματισμούς με αυτοκίνητο ασφαλείας συζητήθηκαν αλλά οι ομάδες δεν κατάφεραν να φτάσουν σε μία λύση. «Μετά τα όσα συνέβησαν το 2021 στο Άμπου Ντάμπι, υπήρξαν πολλές συζητήσεις μεταξύ FIA, F1 και όλων των ομάδων για να δούμε πως θα μπορούσαν να τροποποιηθούν οι κανονισμοί ώστε οι αγώνες να μην ολοκληρωθούν ποτέ πίσω από αυτοκίνητο ασφαλείας. Παρά το γεγονός ότι FIA και F1 μας πίεσαν να βρούμε λύσεις σχεδόν όλες οι ομάδες δεν συμφώνησαν σε κάποια αλλαγή επειδή δεν μπορούσαμε να βρούμε μία καλύτερη λύση. Αυτός είναι ο λόγος υποθέτω που πρέπει να αποδεχθούμε ότι δυστυχώς τέτοιες καταστάσεις θα συνεχίσουν να συμβαίνουν».

Ακολουθήστε το ApexSports.gr στο Google News!Μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

Τελευταία άρθρα Μηχανοκίνητα