Ο Ολλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής της F1, Μαξ Φερστάπεν, πήρε τη νίκη στο Γκραν Πρι Ιταλίας τερματίζοντας πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας με τον κάτοχο της πολ ποζίσιον, τον Μονεγάσκο Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari να παίρνει τη δεύτερη θέση. Εκκινώντας από την έβδομη θέση ο Φερστάπεν κατάφερε να μπει στην πρώτη τριάδα μέχρι τον τέταρτο γύρο και πέρασε ένα γύρο μετά τον Τζορτζ Ράσελ για τη δεύτερη θέση. Ο Ολλανδός κατάφερε να τεθεί και επικεφαλής στη διάρκεια του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας για την εγκατάλειψη του Σεμπάστιαν Φέτελ στο δωδέκατο γύρο με τον Λεκλέρ να περνά στα πιτ για να αφήσει τη μαλακή για τη μεσαία γόμα ελαστικών.
Ο Φερστάπεν επέκτεινε το πρώτο του στιντ και άλλαξε στη μεσαία γόμα στον 26ο γύρο επιστρέφοντας την πρωτιά στον Λεκλέρ ο οποίος πέρασε στα πιτ για δεύτερη φορά για μαλακά ελαστικά στον 33ο γύρο. Ο Μοενγάσκος είχε το πλεονέκτημα στα ελαστικά έναντι του Φερστάπεν αλλά έπρεπε να μαζέψει και μία διαφορά 20 δευτερολέπτων μέχρι τον 53ο γύρο. Ο Ολλανδός έδειχνε σίγουρος για τη νίκη μέχρι την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στον 48ο γύρο, για την ακινητοποιημένη McLaren του Ντάνιελ Ρικιάρντο και αυτό επέτρεψε στην πρώτη πεντάδα να περάσει στα πιτ για μαλακά περιμένοντας την επιστροφή στον αγωνιστικό ρυθμό.
Το μονοθέσιο του Ρικιάρντο ωστόσο παρέμενε στη θέση του με τον αγώνα να φτάνει στον 53ο γύρο και να ολοκληρώνεται πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας με τον Φερστάπεν να φτάνει τελικά άνετα στη νίκη απέναντι στον Λεκλέρ και να επιτρέπει στον Ράσελ να ολοκληρώσει την τριάδα του βάθρου.
Η κατάταξη:
- Μαξ Φερστάπεν (Red Bull)
- Σαρλ Λεκλέρ (Ferrari)
- Τζορτζ Ράσελ (Mercedes)
- Κάρλος Σάινθ (Ferrari)
- Λιούις Χάμιλτον (Mercedes)
- Σέρτζιο Πέρεζ (Red Bull)
- Λάντο Νόρις (McLaren)
- Πιέρ Γκασλί (AlphaTauri)
- Νικ Ντε Φρις (Williams)
- Ζου Γκουανγιού (Alfa Romeo)
- Εστεμπάν Οκόν (Alpine)
- Μικ Σουμάχερ (Haas)
- Βάλτερι Μπότας (Alfa Romeo)
- Γιούκι Τσουνόντα (AlphaTauri)
- Νίκολας Λατίφι (Williams)
- Κέβιν Μάγκνουσεν (Haas)
Εγκατέλειψαν οι Ντάνιελ Ρικιάρντο (McLaren), Λανς Στρολ (Aston Martin), Φερνάντο Αλόνσο (Alpine) και Σεμπάστιαν Φέτελ (Aston Martin)