Ο Μονεγάσκος Σαρλ Λεκλέρ πήρε την πολ ποζίσιον για τη Ferrari ενόψει του Γκραν Πρι Ιταλίας της F1. Παρά το γεγονός ότι ο Μαξ Φερστάπεν γνώριζε ότι θα έχει ποινή πέντε θέσεων για αλλαγή κινητήρα, ο Λεκλέρ κατάφερε να σημειώσει την ταχύτερη επίδοση με διαφορά σχεδόν ενός τετάρτου του δευτερολέπτου ενώ ο Κάρλος Σάινθ, που θα εκκινήσει από τις τελευταίες θέσεις, είχε τον τρίτο χρόνο. Η Ferrari είχε προσωρινά τους δύο κορυφαίους χρόνους με τον Σάινθ να σταματά το χρονόμετρο στο 1:20.584 στην πρώτη του προσπάθεια στο Q3 ξεπερνώντας τον ομόσταβλό του που είχε 1:20.770.
Ο Φερστάπεν αρχικά ήταν στην τρίτη θέση περίπου ένα δέκατο πίσω από τη δεύτερη F1-75. Η Red Bull φάνηκε να κάνει μία τελευταία προσπάθεια με τον Φερστάπεν να σημειώνει την ταχύτερη επίδοση στο μεσαίο κομμάτι της πίστας και να αυξάνει την ένταση. Ο Λεκλέρ ωστόσο είχε την απάντηση σημειώνοντας χρόνο 1:20.161, επίδοση που αποδείχθηκε και η καλύτερη. Με τον Σέρτζιο Πέρεζ να χάνει δέκα θέσεις και τον Λιούις Χάμιλτον να πρέπει επίσης να εκτίσει ποινή, ο Τζορτζ Ράσελ της Mercedes θα είναι εκείνος που θα εκκινήσει δίπλα στον Λεκλέρ αν και η W13 είχε και πάλι πρόβλημα να φέρει έγκαιρα σε καλή θερμοκρασία τα ελαστικά της.
Αποτελέσματα:
- Σαρλ Λεκλέρ (Ferrari) 1:20.161
- Τζορτζ Ράσελ (Mercedes) 1:21.542
- Λάντο Νόρις (McLaren) 1:21.584
- Ντάνιελ Ρικιάρντο (McLaren) 1:21.925
- Πιέρ Γκασλί (AlphaTauri) 1:22.648
- Φερνάντο Αλόνσο (Alpine) –
- Μαξ Φερστάπεν (Red Bull) 1:20.306
- Νικ Ντε Φρις (Williams) 1:22.471
- Ζου Γκουανγιού (Alfa Romeo) 1:22.577
- Νίκολας Λατίφι (Williams) 1:22.587
- Σεμπάστιαν Φέτελ (Aston Martin) 1:22.636
- Λανς Στρολ (Aston Martin) 1:22.748
- Σέρτζιο Πέρεζ (Red Bull) 1:21.206
- Εστεμπάν Οκόν (Alpine) 1:22.130
- Βάλτερι Μπότας (Alfa Romeo) 1:22.235
- Κέβιν Μάγκνουσεν (Haas) 1:22.908
- Μικ Σουμάχερ (Haas) 1:23.005
- Κάρλος Σάινθ (Ferrari) 1:20.429
- Λιούις Χάμιλτον (Mercedes) 1:21.524
- Γιούκι Τσουνόντα (AlphaTauri) –