Το 42 μέτρων πολυτελές σκάφος Istros ναυπηγήθηκε το 1954, την εποχή που Έλληνες εφοπλιστές όπως ο Ωνάσης είχαν το Χριστίνα και ο Νιάρχος το Ατλαντίς και το Κρεολή.
Η οικογένεια Παπαδάκη που είχε μεν λιγότερα πλοία, έδωσε εντολή για την κατασκευή του Istros, του μεγαλύτερου σκάφους που είχε φτιαχτεί έως τότε στην Feadship στην Ολλανδία.
Με καινοτομίες για την εποχή του, όπως τα ραντάρ και το ιδιωτικό τηλέφωνο, το σκάφος είχε εντυπωσιάσει τότε τους Ολλανδούς.
Ο Παπαδάκης δεν επιθυμούσε τη δημοσιότητα και έμαθε στα παιδιά του την τέχνη του να περνούν απαρατήρητοι.
Ένας θαυμαστής αγόρασε το σκάφος πριν από οκτώ χρόνια και ξεκίνησε το μεγάλο έργο της ανακαίνισής του, όμως το project συνάντησε δυσκολίες, με αποτέλεσμα το σκάφος να εγκαταλειφθεί στη Μάλτα.
Το σκάφος πουλήθηκε ξανά το 2018, με τον νέο ιδιοκτήτη να ολοκληρώνει την ανακαίνισή του το 2020, για την οποία το Istros απέσπασε και βραβείο στα 2021 World Superyacht Awards.
Ο Λάχλαν Μέρντοχ, κληρονόμος της αυτοκρατορίας των media που έφτιαξε ο πατέρας του, Ρούπερτ, ξοδεψε 22 εκατομμύρια δολάρια να αγοράσει το σκάφος με την ιστορία των 68 ετών.
Αφότου αγοράστηκε από τον Μέρντοχ, η βάση του θα είναι το λιμάνι του Σίνδεϊ, κοντά στο αξίας 100 εκατ. δολαρίων κτήμα της οικογένειας.
Δεν θα είναι, πάντως, το μοναδικό σκάφος του Μέρντοχ, καθώς ο επιχειρηματίας περιμένει να του παραδοθεί ένα 60μετρο ιστιοπλοϊκό αξίας 100 εκατ. δολαρίων.
Αυτό σημαίνει ότι το Istros θα είναι το «μικρό» σκάφος της οικογένειας.